Pregled bibliografske jedinice broj: 1016705
LinkedIn u korporativnom komuniciranju
LinkedIn u korporativnom komuniciranju, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1016705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
LinkedIn u korporativnom komuniciranju
(LinkedIn in corporate communications)
Autori
Prelog, Lordan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
13.03
Godina
2018
Stranica
64
Mentor
Šimović, Vladimir
Ključne riječi
korporativna komunikacija ; odnosi s javnošću ; komunikacija ; organizacija ; društvene mreže ; LinkedIn
(corporate communications ; public relations ; communication ; organization ; social network websites ; LinkedIn)
Sažetak
Rapidan rast i razvoj informacijsko - komunikacijske tehnologije prouzročio je da korporativna komunikacija postane središte fokusa suvremenih organizacija koje posluju u globalnom i turbulentnom konkurentskom okruženju. Korporacije sve više gube dominantnu ulogu u protoku informacija jer ona prelazi u ruke (ili prste) njihove javnosti. Glavni cilj korporativne komunikacije postao je izgradnja i očuvanje dobre reputacije i imidža tvrtke. Fenomen društvenih mreža u posljednjih desetak godina ušao je u ljudske živote i promijenio način na koji komuniciramo. Društvena mreža LinkedIn namijenjena je korisnicima u poslovnom svijetu koji se putem nje mogu povezivati, educirati, tražiti posao ili zapošljavati kvalitetan kadar. LinkedIn tako i u Hrvatskoj polako dobiva na značaju, pogotovo kod organizacija u privatnom vlasništvu. Ovaj rad podijeljen je u četiri cjeline ako se izuzme uvod i zaključni dio. U prvoj cjelini rada navedena su osnovna teorijska znanja o komunikaciji i organizaciji, a u drugom dijelu rada obrađuje se korporativno komuniciranje s naglaskom na značaj u organizaciji te kao bitan faktor u izgradnji imidža poduzeća. U trećoj cjelini pojašnjena je uloga informacijskih tehnologija u korporativnom komuniciranju, a četvrti dio rada predstavlja istraživanje o korisničkim preferencijama i upotrebi LinkedIna u hrvatskim poslovnim subjektima. Rad je napisan uz korištenje stručne literature, znanstvenih članaka i mrežnih izvora, a glavni istraživački instrument u istraživanju LinkedIn u korporativnom komuniciranju bio je online anketni upitnik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica