Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1016290

Prvi jezik u teorijama ovladavanja inim jezikom i formalnom obrazovanju: od jednojezičnosti prema višejezičnosti


Erk, Mirna
Prvi jezik u teorijama ovladavanja inim jezikom i formalnom obrazovanju: od jednojezičnosti prema višejezičnosti // U jezik uronjeni: zbornik posvećen Ireni Vodopiji / Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 269-279


CROSBI ID: 1016290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prvi jezik u teorijama ovladavanja inim jezikom i formalnom obrazovanju: od jednojezičnosti prema višejezičnosti
(First Language in Second Language Acquisition Theories and Formal Instruction: from Monolingualism towards Multilingualism)

Autori
Erk, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
U jezik uronjeni: zbornik posvećen Ireni Vodopiji

Urednik/ci
Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2018

Raspon stranica
269-279

ISBN
978-953-6965-72-4

Ključne riječi
teorije ovladavanja inim jezikom, uloga prvog jezika, jednojezična politika, poučavanja, inojezični razvoj, višejezičnost
(second language acquisition theory, role of the first language, monolingual instructional policy, second language development, multilingualism)

Sažetak
This chapter is about the role of the first language in the 20th century second language theories and the change in the way this role is understood at the turn of the century. Thanks to emergent ideas about language as a dynamic system, the process of second language acquisition is now assumed as dependant not only on the first language acquisition experience but also on all of the learner’s language-related experience. Contrary to the traditional monolingual policy for bilingual development there is a growing appeal for a multilingual instructional approach in formal second language study.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirna Erk (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Erk, Mirna
Prvi jezik u teorijama ovladavanja inim jezikom i formalnom obrazovanju: od jednojezičnosti prema višejezičnosti // U jezik uronjeni: zbornik posvećen Ireni Vodopiji / Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 269-279
Erk, M. (2018) Prvi jezik u teorijama ovladavanja inim jezikom i formalnom obrazovanju: od jednojezičnosti prema višejezičnosti. U: Smajić, D., Krumes, I. & Mance, N. (ur.) U jezik uronjeni: zbornik posvećen Ireni Vodopiji. Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 269-279.
@inbook{inbook, author = {Erk, Mirna}, year = {2018}, pages = {269-279}, keywords = {teorije ovladavanja inim jezikom, uloga prvog jezika, jednojezi\v{c}na politika, pou\v{c}avanja, inojezi\v{c}ni razvoj, vi\v{s}ejezi\v{c}nost}, isbn = {978-953-6965-72-4}, title = {Prvi jezik u teorijama ovladavanja inim jezikom i formalnom obrazovanju: od jednojezi\v{c}nosti prema vi\v{s}ejezi\v{c}nosti}, keyword = {teorije ovladavanja inim jezikom, uloga prvog jezika, jednojezi\v{c}na politika, pou\v{c}avanja, inojezi\v{c}ni razvoj, vi\v{s}ejezi\v{c}nost}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Erk, Mirna}, year = {2018}, pages = {269-279}, keywords = {second language acquisition theory, role of the first language, monolingual instructional policy, second language development, multilingualism}, isbn = {978-953-6965-72-4}, title = {First Language in Second Language Acquisition Theories and Formal Instruction: from Monolingualism towards Multilingualism}, keyword = {second language acquisition theory, role of the first language, monolingual instructional policy, second language development, multilingualism}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font