Pregled bibliografske jedinice broj: 1016290
Prvi jezik u teorijama ovladavanja inim jezikom i formalnom obrazovanju: od jednojezičnosti prema višejezičnosti
Prvi jezik u teorijama ovladavanja inim jezikom i formalnom obrazovanju: od jednojezičnosti prema višejezičnosti // U jezik uronjeni: zbornik posvećen Ireni Vodopiji / Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 269-279
CROSBI ID: 1016290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prvi jezik u teorijama ovladavanja inim jezikom i formalnom obrazovanju: od jednojezičnosti prema višejezičnosti
(First Language in Second Language Acquisition Theories and Formal Instruction: from Monolingualism towards Multilingualism)
Autori
Erk, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
U jezik uronjeni: zbornik posvećen Ireni Vodopiji
Urednik/ci
Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2018
Raspon stranica
269-279
ISBN
978-953-6965-72-4
Ključne riječi
teorije ovladavanja inim jezikom, uloga prvog jezika, jednojezična politika, poučavanja, inojezični razvoj, višejezičnost
(second language acquisition theory, role of the first language, monolingual instructional policy, second language development, multilingualism)
Sažetak
This chapter is about the role of the first language in the 20th century second language theories and the change in the way this role is understood at the turn of the century. Thanks to emergent ideas about language as a dynamic system, the process of second language acquisition is now assumed as dependant not only on the first language acquisition experience but also on all of the learner’s language-related experience. Contrary to the traditional monolingual policy for bilingual development there is a growing appeal for a multilingual instructional approach in formal second language study.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Mirna Erk
(autor)