Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1015529

Automatizirano vrednovanje dijagnostičkih vještina zasnovano na ispitanikovom oblikovanju pravila za rješavanje scenarijskih problemskih zadataka


Petrović, Juraj
Automatizirano vrednovanje dijagnostičkih vještina zasnovano na ispitanikovom oblikovanju pravila za rješavanje scenarijskih problemskih zadataka, 2017., doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 1015529 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Automatizirano vrednovanje dijagnostičkih vještina zasnovano na ispitanikovom oblikovanju pravila za rješavanje scenarijskih problemskih zadataka
(Automated diagnostic skill assessment based on examinee’s explication of rules for scenario-based problem solving tasks)

Autori
Petrović, Juraj

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
25.04

Godina
2017

Stranica
110

Mentor
Pale, Predrag

Ključne riječi
računalno potpomognuta provjera znanja ; formativna provjera znanja ; samoprovjera ; provjera dijagnostičkih vještina ; stabla odluke ; rješavanje problema
(computer aided knowledge assessment ; formative assessment ; self-assessment ; assessing diagnostic skills ; decision trees ; Troubleshooting)

Sažetak
Cilj je ovoga doktorskog istraživanja bio unaprijediti stanje znanosti u području računalno potpomognute provjere znanja razvojem alata koji bi omogućio automatiziranu samoprovjeru ispitanikovih dijagnostičkih vještina i pružanje odgovarajuće povratne informacije. Da bi se provjerila važnost i opravdanost razvoja takvog alata, provedena su dva podistraživanja u kojima je najprije ustanovljena potreba za alatom za samoprovjeru znanja tijekom njegova usvajanja, a potom je ispitan potencijal računalnih samoprovjera znanja. Temeljem rezultata podistraživanja potvrđena je važnost alata koji bi omogućio domenski neovisnu provjeru dijagnostičkih vještina uz automatsko generiranje povratne informacije. Alat koji se u ovoj disertaciji predlaže, modelira i vrednuje, temelji se na metodi automatiziranog vrednovanja pravila za rješavanje scenarijskih problemskih zadataka. Pravila, koja ispitanik definira u obliku stabla odluke na temelju ključnih parametara i vrijednosti koje oni mogu poprimiti, pritom se vrednuju u odnosu na dostupno referentno znanje. Prototipna implementacija alata koji podržava ovu metodu provjere vrednovana je na skupini ispitanika. Rezultati vrednovanja pružili su podršku za tvrdnje da je modelirani način provjere vremenski i radno efikasan, budući da ispitanik ne rješava samo jedan primjer problema nego demonstrira način na koji općenito donosi zaključak u skupini srodnih dijagnostičkih problema. Također, rezultati vrednovanja pokazali su da ovakav način provjere ispitanicima ne uzrokuje preveliko kognitivno opterećenje i da im može pružiti razumljivu i relevantnu povratnu informaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Petrović, Juraj
Automatizirano vrednovanje dijagnostičkih vještina zasnovano na ispitanikovom oblikovanju pravila za rješavanje scenarijskih problemskih zadataka, 2017., doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Petrović, J. (2017) 'Automatizirano vrednovanje dijagnostičkih vještina zasnovano na ispitanikovom oblikovanju pravila za rješavanje scenarijskih problemskih zadataka', doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrovi\'{c}, Juraj}, year = {2017}, pages = {110}, keywords = {ra\v{c}unalno potpomognuta provjera znanja, formativna provjera znanja, samoprovjera, provjera dijagnosti\v{c}kih vje\v{s}tina, stabla odluke, rje\v{s}avanje problema}, title = {Automatizirano vrednovanje dijagnosti\v{c}kih vje\v{s}tina zasnovano na ispitanikovom oblikovanju pravila za rje\v{s}avanje scenarijskih problemskih zadataka}, keyword = {ra\v{c}unalno potpomognuta provjera znanja, formativna provjera znanja, samoprovjera, provjera dijagnosti\v{c}kih vje\v{s}tina, stabla odluke, rje\v{s}avanje problema}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrovi\'{c}, Juraj}, year = {2017}, pages = {110}, keywords = {computer aided knowledge assessment, formative assessment, self-assessment, assessing diagnostic skills, decision trees, Troubleshooting}, title = {Automated diagnostic skill assessment based on examinee’s explication of rules for scenario-based problem solving tasks}, keyword = {computer aided knowledge assessment, formative assessment, self-assessment, assessing diagnostic skills, decision trees, Troubleshooting}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font