Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1014921

Mišljenje studenata dodiplomskog studija sestrinstva o kvaliteti realizacije nastave i vrednovanje usvojenog znanja iz kolegija osnove prevencije i kontrole bolničkih infekcija


Kranjčević-Ščurić, Mihaela
Mišljenje studenata dodiplomskog studija sestrinstva o kvaliteti realizacije nastave i vrednovanje usvojenog znanja iz kolegija osnove prevencije i kontrole bolničkih infekcija, 2018., diplomski rad, diplomski, Diplomski sveučilišni studij sestrinstva – menadžment u sestrinstvu, FZS Sveučilišta u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 1014921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenje studenata dodiplomskog studija sestrinstva o kvaliteti realizacije nastave i vrednovanje usvojenog znanja iz kolegija osnove prevencije i kontrole bolničkih infekcija
(Undergraduate nursing students opinion on the quality of teaching and evaluation of the acquired knowledge from the basics of hospital infection prevention and control courses)

Autori
Kranjčević-Ščurić, Mihaela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Diplomski sveučilišni studij sestrinstva – menadžment u sestrinstvu, FZS Sveučilišta u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
21.09

Godina
2018

Stranica
92

Mentor
Zloković, Jasminka

Ključne riječi
infekcije povezane sa zdravstvenom skrbi ; nastavne metode ; kvaliteta nastave
(healthcare associated infections ; teaching methods ; teaching quality)

Sažetak
Infekcije povezane sa zdravstvenom skrbi kompliciraju tijek osnovne bolesti, uzrokuju nelagodu i nezadovoljstvo pacijenta, povećavaju cijenu i trajanje liječenja te dovode i do povećanog mortaliteta. Njihova prevencija je jedna od glavnih sastavnica sigurnosti pacijenta. Cilj istraživanja je ispitati mišljenje studenata Preddiplomskog studija Sestrinstvo Sveučilišta Sjever o kvaliteti realizacije nastave i vrednovanje usvojenog znanja iz izbornog kolegija Osnove prevencije i kontrole bolničkih infekcija kroz tri godine preddodiplomskog studija i istražiti opada li značajno količina znanja tijekom tri godine studija. Istraživanje je provedeno tijekom akademske 2017./2018. godine, u njemu je dobrovoljno sudjelovao 121 student 1., 2. i 3. godine preddiplomskog stručnog studija Sestrinstvo koji su izabrali i završili izborni kolegij Osnove prevencije i kontrole bolničkih infekcija. Metoda putem koje je provedeno istraživanje je metoda ankete, a instrument je polustrukturirani upitnik. Rezultati su pokazali da su svi ispitanici dobili očekivana znanja iz prevencije i kontrole bolničkih infekcija, da su vježbe koristan i važan dio nastave te da je kolegij ostvario njihova očekivanja. Mišljenje ispitanika je da je u nastavi korišteno više nastavnih metoda (vizualne, verbalne, praktičan rad, učenje po modelu). Nije nađena značajna razlika u ukupnom znanju ispitanika vezano uz godinu studija ili bazično obrazovanje. Može se pretpostaviti da je rezultat toga da su svi usvojili tražena znanja i vještine, neovisno o prethodnom medicinskom znanju i da je usvojeno znanje trajno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Pedagogija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica,
Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci


Citiraj ovu publikaciju:

Kranjčević-Ščurić, Mihaela
Mišljenje studenata dodiplomskog studija sestrinstva o kvaliteti realizacije nastave i vrednovanje usvojenog znanja iz kolegija osnove prevencije i kontrole bolničkih infekcija, 2018., diplomski rad, diplomski, Diplomski sveučilišni studij sestrinstva – menadžment u sestrinstvu, FZS Sveučilišta u Rijeci, Rijeka
Kranjčević-Ščurić, M. (2018) 'Mišljenje studenata dodiplomskog studija sestrinstva o kvaliteti realizacije nastave i vrednovanje usvojenog znanja iz kolegija osnove prevencije i kontrole bolničkih infekcija', diplomski rad, diplomski, Diplomski sveučilišni studij sestrinstva – menadžment u sestrinstvu, FZS Sveučilišta u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kranj\v{c}evi\'{c}-\v{S}\v{c}uri\'{c}, Mihaela}, year = {2018}, pages = {92}, keywords = {infekcije povezane sa zdravstvenom skrbi, nastavne metode, kvaliteta nastave}, title = {Mi\v{s}ljenje studenata dodiplomskog studija sestrinstva o kvaliteti realizacije nastave i vrednovanje usvojenog znanja iz kolegija osnove prevencije i kontrole bolni\v{c}kih infekcija}, keyword = {infekcije povezane sa zdravstvenom skrbi, nastavne metode, kvaliteta nastave}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kranj\v{c}evi\'{c}-\v{S}\v{c}uri\'{c}, Mihaela}, year = {2018}, pages = {92}, keywords = {healthcare associated infections, teaching methods, teaching quality}, title = {Undergraduate nursing students opinion on the quality of teaching and evaluation of the acquired knowledge from the basics of hospital infection prevention and control courses}, keyword = {healthcare associated infections, teaching methods, teaching quality}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font