Pregled bibliografske jedinice broj: 1014921
Mišljenje studenata dodiplomskog studija sestrinstva o kvaliteti realizacije nastave i vrednovanje usvojenog znanja iz kolegija osnove prevencije i kontrole bolničkih infekcija
Mišljenje studenata dodiplomskog studija sestrinstva o kvaliteti realizacije nastave i vrednovanje usvojenog znanja iz kolegija osnove prevencije i kontrole bolničkih infekcija, 2018., diplomski rad, diplomski, Diplomski sveučilišni studij sestrinstva – menadžment u sestrinstvu, FZS Sveučilišta u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1014921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenje studenata dodiplomskog studija
sestrinstva o kvaliteti realizacije nastave i
vrednovanje usvojenog znanja iz kolegija osnove
prevencije i kontrole bolničkih infekcija
(Undergraduate nursing students opinion on the
quality of teaching and evaluation of the acquired
knowledge from the basics of hospital infection
prevention and control courses)
Autori
Kranjčević-Ščurić, Mihaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Diplomski sveučilišni studij sestrinstva – menadžment u sestrinstvu, FZS Sveučilišta u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
21.09
Godina
2018
Stranica
92
Mentor
Zloković, Jasminka
Ključne riječi
infekcije povezane sa zdravstvenom skrbi ; nastavne metode ; kvaliteta nastave
(healthcare associated infections ; teaching methods ; teaching quality)
Sažetak
Infekcije povezane sa zdravstvenom skrbi kompliciraju tijek osnovne bolesti, uzrokuju nelagodu i nezadovoljstvo pacijenta, povećavaju cijenu i trajanje liječenja te dovode i do povećanog mortaliteta. Njihova prevencija je jedna od glavnih sastavnica sigurnosti pacijenta. Cilj istraživanja je ispitati mišljenje studenata Preddiplomskog studija Sestrinstvo Sveučilišta Sjever o kvaliteti realizacije nastave i vrednovanje usvojenog znanja iz izbornog kolegija Osnove prevencije i kontrole bolničkih infekcija kroz tri godine preddodiplomskog studija i istražiti opada li značajno količina znanja tijekom tri godine studija. Istraživanje je provedeno tijekom akademske 2017./2018. godine, u njemu je dobrovoljno sudjelovao 121 student 1., 2. i 3. godine preddiplomskog stručnog studija Sestrinstvo koji su izabrali i završili izborni kolegij Osnove prevencije i kontrole bolničkih infekcija. Metoda putem koje je provedeno istraživanje je metoda ankete, a instrument je polustrukturirani upitnik. Rezultati su pokazali da su svi ispitanici dobili očekivana znanja iz prevencije i kontrole bolničkih infekcija, da su vježbe koristan i važan dio nastave te da je kolegij ostvario njihova očekivanja. Mišljenje ispitanika je da je u nastavi korišteno više nastavnih metoda (vizualne, verbalne, praktičan rad, učenje po modelu). Nije nađena značajna razlika u ukupnom znanju ispitanika vezano uz godinu studija ili bazično obrazovanje. Može se pretpostaviti da je rezultat toga da su svi usvojili tražena znanja i vještine, neovisno o prethodnom medicinskom znanju i da je usvojeno znanje trajno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Pedagogija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica,
Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci