Pregled bibliografske jedinice broj: 1013866
XIV. dies theologicus: »Doprinos Katoličke crkve razvoju obrazovanja. 350 godina Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu« Nadbiskupijski pastoralni institut Zagrebačke nadbiskupije, Zagreb, 8. svibnja 2019.
XIV. dies theologicus: »Doprinos Katoličke crkve razvoju obrazovanja. 350 godina Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu« Nadbiskupijski pastoralni institut Zagrebačke nadbiskupije, Zagreb, 8. svibnja 2019. // Bogoslovska smotra, 89 (2019), 2; 473-475 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1013866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
XIV. dies theologicus: »Doprinos Katoličke crkve razvoju obrazovanja. 350 godina Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu« Nadbiskupijski pastoralni institut Zagrebačke nadbiskupije, Zagreb, 8. svibnja 2019.
(XIV. dies theologicus: »The Contribution of the Catholic Church to the Development of Education. 350 years of the Catholic Faculty of Theology at the University of Zagreb "Archbishopric Pastoral Institute of the Zagreb Archdiocese, Zagreb, May 8, 2019.)
Autori
Smiljanić, Vlatko
Izvornik
Bogoslovska smotra (0352-3101) 89
(2019), 2;
473-475
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
Katolički bogoslovni fakultet ; Sveučilište u Zagrebu ; povijest hrvatskoga školstva ; povijest hrvatske pedagogije
(Catholic Faculty of Theology ; University of Zagreb ; history of Croatian education ; history of Croatian pedagogy)
Sažetak
Crtica o znanstvenom simpoziju XIV. dies theologicus: »Doprinos Katoličke crkve razvoju obrazovanja. 350 godina Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu« Nadbiskupijski pastoralni institut Zagrebačke nadbiskupije, Zagreb, 8. svibnja 2019.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Povijest, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus