Pregled bibliografske jedinice broj: 1013611
MODEL I EFEKTI ONLINE WEB IZVJEŠTAJNOG SUSTAVA KNJIGOVODSTVENOG SERVISA
MODEL I EFEKTI ONLINE WEB IZVJEŠTAJNOG SUSTAVA KNJIGOVODSTVENOG SERVISA // 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018), Book of Papers / Assistant Professor Iva Gregurec, PhD ; Associate Professor Antun Biloš, PhD ; Assistant Professor Martina Tomičić Furjan, PhD ; Assistant Professor Ivan Kelić, PhD ; Assistant Professor Davorin Turkalj, PhD (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018. str. 169-177 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1013611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MODEL I EFEKTI ONLINE WEB IZVJEŠTAJNOG SUSTAVA KNJIGOVODSTVENOG SERVISA
(MODEL FOR ONLINE WEB REPORTING SYSTEM OF BOOKKEEPING SERVICE AND EFFECTS THEREOF)
Autori
Vidačić, Stjepan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018), Book of Papers
/ Assistant Professor Iva Gregurec, PhD ; Associate Professor Antun Biloš, PhD ; Assistant Professor Martina Tomičić Furjan, PhD ; Assistant Professor Ivan Kelić, PhD ; Assistant Professor Davorin Turkalj, PhD - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018, 169-177
Skup
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
knjigovodstveni servis, informacijski sustav, web aplikacija, online web izvještajni sustav, ePoslovanje
(bookkeeping service, information system, web application, online web reporting system, eBusiness)
Sažetak
Jedan od ključnih problema modernih knjigovodstvenih servisa (KS) je klasični problem tzv. „Mini – Max“, tj. kako u realnom vremenu sa što manje zaposlenika obraditi poslovne podatke i pružiti ugovorenu uslugu što većem broju poslovnih subjekata (klijenata). Što je KS veći, poslužuje veći broj klijenata i ima veći broj zaposlenika, navedeni problem postaje sve izraženiji. Bez obzira što su klijenti KS-a uglavnom mali poslovni subjekti, zbog brzog razvoja i velikih mogućnosti web i mobilne tehnologije te rastuće potrebe za informacijama o poslovanju u realnom vremenu, u odnosu na očekivanu uslugu KS-a klijenti postaju sve zahtjevniji. S ciljem optimalnog zadovoljavanja potreba klijenata i postizanja optimalne razine produktivnosti rada zaposlenika, KS nužno treba transformaciju svog informacijskog sustava iz zatvorenog u za klijente otvoreni sustav realiziran primjenom web tehnologije i dostupan 24 sata u realnom vremenu. Sukladno navedenom, prvi cilj ovog rada je prikaz konceptualnog modela novog međuodnosa s povratnom vezom između KS-a i njegovih klijenata u realnom vremenu, baziran na primjeni web aplikacije, koji rješava navedene probleme, ima veliki potencijal i otvara nove mogućnosti i uloge kako za KS tako i za njegove klijente. Drugi cilj je prikaz modela i efekata primjene online web izvještajnog sustava za klijente odabranog većeg KS-a.
Izvorni jezik
Hrvatski