Pregled bibliografske jedinice broj: 1012213
Marketing usluga riječkih muzeja
Marketing usluga riječkih muzeja, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, ZAGREB
CROSBI ID: 1012213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing usluga riječkih muzeja
(Marketing services of Rijeka museums)
Autori
Cvetinović, Emanuela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
ZAGREB
Datum
03.07
Godina
2019
Stranica
78
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
Marketing usluga muzeja, marketing muzeja, trendovi u marketingu usluga
(Marketing of museum services, museum marketing, services marketing trends)
Sažetak
Tradicionalnu ulogu muzeja kao mjesta kulture, zamijenila je suvremena uloga koja predstavlja muzej kao mjesto integrirane zabave. Sukladno tome, usluge suvremenih muzeja nisu više isključivo samo edukacija i izlaganje eksponata već i virtualni obilasci, digitalno- interaktivni sadržaji, glazbena događanja, mobilne aplikacije i ugostiteljski sadržaji. Ujedno, profil posjetitelja se promijenio i oni danas od muzeja očekuju aktivno sudjelovanje u kreiranju usluga. Cilj ovog rada bilo je istražiti i potaknuti razumijevanje marketinga usluga u kontekstu muzeja. Provedenim primarnim istraživanjem, cilj je bio istražiti: a) razinu upoznatosti s marketingom usluga i njegovu primjenu u riječkim muzejima, b) nude li se (ako da, koje i kakve) dodatne usluge osim izloženih eksponata u riječkim muzejima c) mišljenja i stavove ključnih osoba zaposlenih u riječkim muzejima o trendovima u marketingu usluga muzeja. Podatci za izradu teorijskog dijela prikupljeni su iz sekundarnih izvora, odnosno znanstvenih i stručnih članaka te knjiga stranih i domaćih autora. Pretraživanjem internetskih stranica, društvenih mreža i promotivnih materijala muzeja grada Rijeke prikupljeni su podatci za opisivanje usluga riječkih muzeja. Ostali potrebni podatci prikupljeni su primarnim kvalitativnim istraživanjem, tehnikom dubinskog intervjua kojim su ispitana mišljenja i stajališta svih (pet) ključnih osoba o marketingu usluga riječkih muzeja i trendovima u marketingu usluga muzeja. Dobiveni rezultati uspoređeni s onima iz istraživanja koje je 2013. provela Komarac u zagrebačkim muzejima. Najvažniji prijedlozi za poboljšanje marketinga usluga riječkih muzeja jesu detaljnija provedba analize potreba, želja i preferencija posjetitelja s ciljem prilagodbe postojećih programa i mogućnošću kreiranja novih, specijaliziranih programa određenim segmentima, rješavanje problema signalizacije i odnosa s Turističkom zajednicom grada Rijeke, mogućnost davanja prostora suvenirnice u najam i ukidanje cijena ulaznica ili mogućnost uvođenja članarina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija