Pregled bibliografske jedinice broj: 1012037
Filmovi o profesoru Baltazaru u nastavi medijske kulture za djecu mlađe školske dobi
Filmovi o profesoru Baltazaru u nastavi medijske kulture za djecu mlađe školske dobi // Modeli razvoja - iskustva drugih i naše mogućnosti / Abidović, Albina (ur.).
Brčko: Evropski univerzitet Brčko Distrikt, 2019. str. 170-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1012037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Filmovi o profesoru Baltazaru u nastavi medijske kulture za djecu mlađe školske dobi
(Movies about Professor Baltazar in the teaching of media culture for younger school children)
Autori
Majdenić, Valentina ; Pejakušić, Tena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Modeli razvoja - iskustva drugih i naše mogućnosti
/ Abidović, Albina - Brčko : Evropski univerzitet Brčko Distrikt, 2019, 170-180
ISBN
978-99955-99-48-5
Skup
7. Međunarodni naučni skup - Modeli razvoja -iskustva drugih i naše mogućnosti
Mjesto i datum
Brčko, Bosna i Hercegovina, 05.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
medijska kultura, Profesor Baltazar, Zagrebačka škola crtanog filma
(Media culture, Professor Balthazar, Zagreb School of Animated films)
Sažetak
Rad je usmjeren na filmove o profesoru Baltazaru u nastavi medijske kulture. Ukratko govori o medijskoj kulturi te o svrsi, ciljevima i zadaćama nastave filma. Posebna pozornost posvećena je Zagrebačkoj školi crtanog filma, seriji o profesoru Baltazaru te Baltazaru kao hrvatskom brandu. Rad proučava estetiku i tehnike animacije upotrijebljene prilikom izrade serije te sadrži kratke analize pojedinih epizoda. Unutar ovog rada provedeno je istraživanje čiji je cilj utvrditi jesu li učenici mlađe školske dobi upoznati s likom profesora Baltazara, obrađuju li filmove o profesoru Baltazaru na nastavi medijske kulture, gledaju li filmove o profesoru Baltazaru u svoje slobodno vrijeme te kakvi su njihovi osobni dojmovi o filmovima koje su gledali. Istraživanje je provedeno u OŠ Dore Pejačević Našice, a u njemu je sudjelovalo 85 učenika od prvog do četvrtog razreda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Valentina Majdenić
(autor)