Pregled bibliografske jedinice broj: 1011224
Nastavnici u obrazovanju odraslih: primjeri Hrvatske i Srbije
Nastavnici u obrazovanju odraslih: primjeri Hrvatske i Srbije, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1011224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnici u obrazovanju odraslih: primjeri Hrvatske i Srbije
(Teachers in Adult Education: Cases of Croatia and Serbia)
Autori
Tucanović, Paula
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
08.07
Godina
2019
Stranica
23
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
andragogija ; andragoški djelatnici ; profesionalni razvoj
(andragogy ; andragogical workers ; professional development)
Sažetak
Ideja obrazovanja odraslih potječe iz drevnih civilizacija. To je važna povijesna i civilizacijska pojava te prirodna karakteristika ljudskog društva kroz njegov rast i razvoj. Ključnu ulogu u obrazovanju odraslih imaju andragoški djelatnici. Njihove kompetencije mogu se podijeliti u dvije kategorije – generičke i specifične. U Hrvatskoj i Srbiji profesionalni razvoj andragoških djelatnika većinski se odvija u sklopu njihovog andragoškog rada i iskustva u praksi. U sustavu obrazovanja odraslih obiju država prevladavaju neformalni oblici obrazovanja. Zakoni o obrazovanju odraslih obiju država jako su slični jer imaju slične odredbe, ciljeve te programe obrazovanja odraslih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija