Pregled bibliografske jedinice broj: 1011223
Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji učenika migranata
Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji učenika migranata, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1011223 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji učenika migranata
(Teachers' Attitudes Toward Inclusion of Migrant Students)
Autori
Mršić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
08.07
Godina
2019
Stranica
60
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
migracija ; učenici migranti ; integracija ; stavovi profesora
(migration ; migrant students ; integration ; teachers’ attitudes)
Sažetak
Svjedoci smo sve većeg broja ljudi koji se zbog rata i neimaštine, te drugih socijalnih razloga sele u Europu. Europska Unija ima zadaću da zajedno sa svojim tijelima i predstavnicima pomogne tim ljudima u integraciji u novo društvo. Integracija se misli postići prvenstveno obrazovanjem i učenjem jezika zemlje. Potiče se smanjivanje predrasuda prema migrantima i prema različitom. Zbog toga se potiče što ranije uključivanje u odgojno obrazovni sustav kako bi se naučile poštivati kulturne razlike i da se migranti što uspješnije integriraju u zajednicu. U ovom istraživanju se pokušalo saznati koji su stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji učenika migranata. Istraživanje se provodilo na području Imotske krajine te grada Splita, a dovelo je do zaključaka da postoje razlike u stavovima s obzirom na spol, radno iskustvo, ustanovu rada te mjesto življenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija