Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1010715

Ispitivanje zadovoljstva pacijenata primjenom SERVPERF modela


Čolan, Nikolina
Ispitivanje zadovoljstva pacijenata primjenom SERVPERF modela, 2019., diplomski rad, diplomski, Farmaceutsko-biokemijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1010715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ispitivanje zadovoljstva pacijenata primjenom SERVPERF modela
(Measuring patients satisfaction using SERVPERF scale)

Autori
Čolan, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Farmaceutsko-biokemijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.07

Godina
2019

Stranica
30

Mentor
Vrkić, Nada

Neposredni voditelj
Ćelap, Ivana

Ključne riječi
SERVPERF ; zadovoljstvo pacijenata ; kvaliteta usluge ; laboratorij
(SERVPERF ; Patients satisfaction ; Service quality ; Medical-Biochemistry laboratory)

Sažetak
U modernom zapadnom svijetu sve se više pažnje posvećuje unaprjeđenju kvalitete zdravstvenih usluga, pa tako i kvalitete laboratorijskih usluga. Zbog iznimne važnosti dobivanja točne i pouzdane laboratorijske informacije, kao vrlo važnog čimbenika u procesu liječenja pacijenata, kvaliteta svake faze rada mora biti kontrolirana i podvrgnuta zahtjevima međunarodne norme ISO 15189 koju je prihvćena kao hrvatska norma HR EN ISO 15189. Normom je, osim osiguravanja kvalitete laboratorijske usluge, regulirano i ispitivanje povratne informacije od pacijenata. S obzirom na to da pacijent nema dovoljno stručnog znanja za evaluaciju kvalitete i općenite problematike mjerenja kvalitete usluge koja je promjenjiva, neopipljiva i heterogena bilo je potrebno upotrijebiti jedan od osmišljenih modela za mjerenje kvalitete uslužnih djelatnosti s ciljem utvrđivanja dimenzija koje utječu na pacijentovo zadovoljstvo. U ovom istraživanju koristili smo SERVPERF (Service Performanse) model mjerenja kvalitete usluge prema autorima Croninu i Tayloru iz 1992, god. i potvrdili njegovu primjenjivost za ispitivanje zadovoljstva pacijenata uslugama medicinsko-biokemijskog laboratorija uz manje izmjene i primjene novoosmišljenih dimenzija ; Prostor, Usluga i Djelatnici. Anonimnim upitnikom ispitivali smo zadovoljstvo pacijenata uslugama laboratorija i zaključili da su pacijenti zadovoljni. Također, zaključili smo da su varijable dimenzije Prostor najviše utjecale na nezadovoljstvo pacijenata i trebale bi poslužiti kao fokus poboljšanja u budućnosti, a varijable dimenzija Usluga i Osoblje najviše su utjecale na zadovoljstvo pacijenata i stoga pridonijele ukupnom zadovoljstvu pacijenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Farmacija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Farmaceutsko-biokemijski fakultet, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Zagreb,
KBC "Sestre Milosrdnice"

Profili:

Avatar Url Nada Vrkić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Čolan, Nikolina
Ispitivanje zadovoljstva pacijenata primjenom SERVPERF modela, 2019., diplomski rad, diplomski, Farmaceutsko-biokemijski fakultet, Zagreb
Čolan, N. (2019) 'Ispitivanje zadovoljstva pacijenata primjenom SERVPERF modela', diplomski rad, diplomski, Farmaceutsko-biokemijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}olan, Nikolina}, year = {2019}, pages = {30}, keywords = {SERVPERF, zadovoljstvo pacijenata, kvaliteta usluge, laboratorij}, title = {Ispitivanje zadovoljstva pacijenata primjenom SERVPERF modela}, keyword = {SERVPERF, zadovoljstvo pacijenata, kvaliteta usluge, laboratorij}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}olan, Nikolina}, year = {2019}, pages = {30}, keywords = {SERVPERF, Patients satisfaction, Service quality, Medical-Biochemistry laboratory}, title = {Measuring patients satisfaction using SERVPERF scale}, keyword = {SERVPERF, Patients satisfaction, Service quality, Medical-Biochemistry laboratory}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font