Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1010288

Strategije poučavanja učenika s teškoćama na nastavi glazbene kulture


Gjokaj, Mihaela
Strategije poučavanja učenika s teškoćama na nastavi glazbene kulture, 2019., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek


CROSBI ID: 1010288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije poučavanja učenika s teškoćama na nastavi glazbene kulture
(Teaching strategies for children with disabilities in music class)

Autori
Gjokaj, Mihaela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu

Mjesto
Osijek

Datum
05.07

Godina
2019

Stranica
53

Mentor
Škojo, Tihana

Ključne riječi
učenici s teškoćama, Glazbena kultura, uloga nastavnika, nastavne strategije
(students with disabilities, music class, the role of teacher, teaching strategie)

Sažetak
Uĉenici s teškoćama u razvoju sve se više integriraju u redovni odgojno-obrazovni proces te im se na taj naĉin pruţaju jednake mogućnosti kao i ostalim polaznicima redovnih školskih programa. Inkluzija je sve ĉešće tema raznih teorijskih i znanstvenih radova, no je li ona ispunila svoje potencijale i koji su potezi potrebni kako bi se pospješili inkluzivni procesi pokazuje upravo praksa. Uloga nastavnika u inkluzivnom obrazovanju širi se u nekoliko sfera te se osuvremenjuje, kao i nastavne strategije, metode i postupci u radu. Nastavnik više nije samo netko tko poduĉava, već on postaje netko tko druge uĉi kako uĉiti. Ovim radom htjelo se istraţiti na koji naĉin nastavnici Glazbene kulture s podruĉja Republike Hrvatske kreiraju nastavne strategije pri osmišljavanju nastave. Cilj je bio istraţiti tko im je u fokusu prilikom odabira nastavnih strategija i s kojim se problemima susreću. TakoĊer, htjelo se provjeriti je li obrazovanje sadašnjih osnovnoškolskih nastavnika glazbe bilo usmjereno prema razvijanju kompetencija za rad u inkluziji te procjenjuju li se kompetentnima za rad na tom podruĉju. Istraţivanje provedeno intervjuom obuhvatilo je pet nastavnika Glazbene kulture zaposlenih u Osijeku. Većina nastavnika odgovorila je kako im je uĉenik s teškoćama u fokusu prilikom odabira strategija, a dosadašnja su znanja stjecali iskljuĉivo kroz nastavni rad te se i dalje ne smatraju dovoljno kompetentnima. Zakljuĉuje se kako je potrebno organizirati dodatne edukacije nastavnika glazbe za rad s uĉenicima s teškoćama kroz razne praktiĉne radionice i seminare te organizirati kolegij na akademijama koji će pripremiti buduće nastavnike glazbe na rad u inkluziji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gjokaj, Mihaela
Strategije poučavanja učenika s teškoćama na nastavi glazbene kulture, 2019., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek
Gjokaj, M. (2019) 'Strategije poučavanja učenika s teškoćama na nastavi glazbene kulture', diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gjokaj, Mihaela}, year = {2019}, pages = {53}, keywords = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, Glazbena kultura, uloga nastavnika, nastavne strategije}, title = {Strategije pou\v{c}avanja u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama na nastavi glazbene kulture}, keyword = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, Glazbena kultura, uloga nastavnika, nastavne strategije}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gjokaj, Mihaela}, year = {2019}, pages = {53}, keywords = {students with disabilities, music class, the role of teacher, teaching strategie}, title = {Teaching strategies for children with disabilities in music class}, keyword = {students with disabilities, music class, the role of teacher, teaching strategie}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font