Pregled bibliografske jedinice broj: 1009642
Višejezična kompetencija njemačkih i hrvatskih učenika u primarnom obrazovanju
Višejezična kompetencija njemačkih i hrvatskih učenika u primarnom obrazovanju, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1009642 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Višejezična kompetencija njemačkih i hrvatskih učenika u primarnom obrazovanju
(Multilingual Competence of German and Croatian Students in Primary Education)
Autori
Markač, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2018
Stranica
55
Mentor
Prof. dr. sc. Filipan-Žignić, Blaženka
Neposredni voditelj
Prof. dr. sc. Filipan-Žignić, Blaženka
Ključne riječi
višejezičnost, jezična politika, kompetencije, primarno obrazovanje
(multilingualism, multilingualism policy, competences, primary education)
Sažetak
Ovaj rad govori o višejezičnoj kompetenciji učenika u primarnom obrazovanju i njihovoj zainteresiranosti za učenjem stranih jezika te upoznavanjem drugih naroda i njihovih kultura. Za potrebe rada provedena je anketa među učenicima četvrtih razreda u nekoliko osnovnih škola u Hrvatskoj i Njemačkoj. Svrha ankete bila je među ostalim istražiti koliko i koje strane jezike govore učenici te dobi te gdje ih uče, koje strane jezike uče isključivo u sklopu obrazovanja te kakav im je interes za učenjem i upoznavanjem novih stranih jezika i kultura. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici govore najmanje jedan ili dva strana jezika te da u većini pokazuju zainteresiranost glede upoznavanja novih naroda i kultura te učenje novih stranih jezika. No, također, iz rezultata je vidljivo kako učenici u Hrvatskoj u četvrtom razredu osnovne škole uče dva strana jezika, dok u Njemačkoj učenici iste dobi uče samo jedan strani jezik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti