Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1009642

Višejezična kompetencija njemačkih i hrvatskih učenika u primarnom obrazovanju


Markač, Anita
Višejezična kompetencija njemačkih i hrvatskih učenika u primarnom obrazovanju, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1009642 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Višejezična kompetencija njemačkih i hrvatskih učenika u primarnom obrazovanju
(Multilingual Competence of German and Croatian Students in Primary Education)

Autori
Markač, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2018

Stranica
55

Mentor
Prof. dr. sc. Filipan-Žignić, Blaženka

Neposredni voditelj
Prof. dr. sc. Filipan-Žignić, Blaženka

Ključne riječi
višejezičnost, jezična politika, kompetencije, primarno obrazovanje
(multilingualism, multilingualism policy, competences, primary education)

Sažetak
Ovaj rad govori o višejezičnoj kompetenciji učenika u primarnom obrazovanju i njihovoj zainteresiranosti za učenjem stranih jezika te upoznavanjem drugih naroda i njihovih kultura. Za potrebe rada provedena je anketa među učenicima četvrtih razreda u nekoliko osnovnih škola u Hrvatskoj i Njemačkoj. Svrha ankete bila je među ostalim istražiti koliko i koje strane jezike govore učenici te dobi te gdje ih uče, koje strane jezike uče isključivo u sklopu obrazovanja te kakav im je interes za učenjem i upoznavanjem novih stranih jezika i kultura. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici govore najmanje jedan ili dva strana jezika te da u većini pokazuju zainteresiranost glede upoznavanja novih naroda i kultura te učenje novih stranih jezika. No, također, iz rezultata je vidljivo kako učenici u Hrvatskoj u četvrtom razredu osnovne škole uče dva strana jezika, dok u Njemačkoj učenici iste dobi uče samo jedan strani jezik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Filipan-Žignić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Markač, Anita
Višejezična kompetencija njemačkih i hrvatskih učenika u primarnom obrazovanju, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Markač, A. (2018) 'Višejezična kompetencija njemačkih i hrvatskih učenika u primarnom obrazovanju', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marka\v{c}, Anita}, year = {2018}, pages = {55}, keywords = {vi\v{s}ejezi\v{c}nost, jezi\v{c}na politika, kompetencije, primarno obrazovanje}, title = {Vi\v{s}ejezi\v{c}na kompetencija njema\v{c}kih i hrvatskih u\v{c}enika u primarnom obrazovanju}, keyword = {vi\v{s}ejezi\v{c}nost, jezi\v{c}na politika, kompetencije, primarno obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marka\v{c}, Anita}, year = {2018}, pages = {55}, keywords = {multilingualism, multilingualism policy, competences, primary education}, title = {Multilingual Competence of German and Croatian Students in Primary Education}, keyword = {multilingualism, multilingualism policy, competences, primary education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font