Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1009527

Usporedba ishoda učenja u udžbenicima i radnim bilježnicama iz Prirode i društva


Peharda, Paula
Usporedba ishoda učenja u udžbenicima i radnim bilježnicama iz Prirode i društva, 2019., diplomski rad, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula


CROSBI ID: 1009527 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba ishoda učenja u udžbenicima i radnim bilježnicama iz Prirode i društva
(Comparison of learning outcomes in textbooks and workbooks from Science and Social Studies)

Autori
Peharda, Paula

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Pula

Datum
28.06

Godina
2019

Stranica
64

Mentor
Kovačić, Ines

Ključne riječi
Priroda i društvo, Nacionalni okvirni kurikulum, eksperimentalni kurikulum „Škola za život“, udžbenici, radne bilježnice, ishodi učenja
(Sciences and Social Studies, Curriculum, Experimental Curriculum, textbooks, workbooks, outcomes)

Sažetak
Brze globalne promjene i zahtjevi okoline očekuju od društva i pojedinca prilagodbe sukladne s vremenom, pa tako i u odgoju i obrazovanju putem kurikularne reforme. Cjelovita kurikularna reforma u Republici Hrvatskoj čiji je produkt eksperimentalni kurikulum „Škola za život“ koji ima za cilj učenike pripremiti za svakodnevne situacije u kojim treba koristiti konceptualno znanje, razinu kritičnosti, kreativnosti i promišljanja. U skladu s time, teži se ostvarivanju viših razina Bloomove taksonomije koje bi, između ostalog, trebale biti zastupljene u udžbenicima i radnim bilježnicama. Cilj ovog istraživanja je utvrditi koje su razine obrazovnih postignuća zastupljene u udžbenicima i radnim bilježnicama za prve razrede osnovne škole propisane od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja te u eksperimentalnim udžbenicima i radnim bilježnicama prema prijedlogu nacionalnog kurikuluma nastavnog predmeta Priroda i društvo, a analiza pitanja provodila se prema Bloomovoj taksonomiji. Nadalje, ispitano je mišljenje učitelja o eksperimentalnom kurikulumu, udžbenicima i radnim bilježnicama. Rezultati istraživanja udžbenika i radnih bilježnica ukazuju na promjene i razlike u pogledu kognitivne domene, a rezultati dobiveni anketom ukazuju na pozitivne povratne informacije učitelja na eksperimentalni kurikulum, te pojavnost i zastupljenost viših razina Bloomove taksonomije u istom.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ines Kovačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peharda, Paula
Usporedba ishoda učenja u udžbenicima i radnim bilježnicama iz Prirode i društva, 2019., diplomski rad, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
Peharda, P. (2019) 'Usporedba ishoda učenja u udžbenicima i radnim bilježnicama iz Prirode i društva', diplomski rad, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Peharda, Paula}, year = {2019}, pages = {64}, keywords = {Priroda i dru\v{s}tvo, Nacionalni okvirni kurikulum, eksperimentalni kurikulum „\v{S}kola za \v{z}ivot“, ud\v{z}benici, radne bilje\v{z}nice, ishodi u\v{c}enja}, title = {Usporedba ishoda u\v{c}enja u ud\v{z}benicima i radnim bilje\v{z}nicama iz Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {Priroda i dru\v{s}tvo, Nacionalni okvirni kurikulum, eksperimentalni kurikulum „\v{S}kola za \v{z}ivot“, ud\v{z}benici, radne bilje\v{z}nice, ishodi u\v{c}enja}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Peharda, Paula}, year = {2019}, pages = {64}, keywords = {Sciences and Social Studies, Curriculum, Experimental Curriculum, textbooks, workbooks, outcomes}, title = {Comparison of learning outcomes in textbooks and workbooks from Science and Social Studies}, keyword = {Sciences and Social Studies, Curriculum, Experimental Curriculum, textbooks, workbooks, outcomes}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font