Pregled bibliografske jedinice broj: 1009426
Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko
Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1009426 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko
(The relationship between satisfaction with material motivation strategies and employee engagement in wholesale trade)
Autori
Špoljarec, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
02.07
Godina
2019
Stranica
53
Mentor
Klindžić, Maja
Ključne riječi
motivacija za rad, radna angažiranost, sustav nagrađivanja zaposlenika, materijalne nagrade, trgovina na veliko
(work motivation, work engagement, employee reward system, material rewards, wholesale trade)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je istražiti povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika na primjeru jedne organizacije u Republici Hrvatskoj koja obavlja djelatnost trgovine na veliko. Trgovina kao gospodarska djelatnost ima ključnu ulogu u gospodarstvu i najveća je tržišno usmjerena usluga za potrošače. Metode korištene prilikom izrade rada su deskriptivna metoda, metoda analize i sinteze te induktivna i deduktivna metoda, a uz to i metoda anketiranja za empirijski dio. Zaposlenici u odabranom poduzeću najviše su motivirani bonusima za blagdane, a najmanje mogućnosti dodatnog obrazovanja. Pokazatelji za radnu angažiranost ukazali su na to da su zaposlenici ovog poduzeća generalno prosječno angažirani. Korelacijska analiza dokazala je povezanost između zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i radne angažiranosti, no materijalne nagrade koje zaposlenike najviše motiviraju ujedno ih ne potiču na veću angažiranost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija