Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1008891

Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva


Gregorić, Marina; Kovačić, Karlo; Blinova, Ekaterina
Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 9 (2019), 1; 41-61 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1008891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva
(Innovative trends of promotion of products and services during the World Football Championship)

Autori
Gregorić, Marina ; Kovačić, Karlo ; Blinova, Ekaterina

Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo (1849-7845) 9 (2019), 1; 41-61

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
navijači ; nogomet ; proizvodi ; promocija ; Svjetsko nogometno prvenstvo ; usluge
(promotion ; products ; services ; World Football Championship ; football ; fans)

Sažetak
Predmet istraživanja ovoga rada je analiza utjecaja Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. godine na promociju te samu prodaju proizvoda pojedinih poduzeća koja su svoje proizvode prilagodili potrebama ljudi i navijača koji će pratiti drugi najveći događaj na svijetu. Mnoga poduzeća nastoje na najbolji načini iskoristiti Svjetsko nogometno prvenstvo za prodaju svojih proizvoda ili usluga, a samim time i za vlastitu promociju. Analizirani su neki od najboljih primjera kako dolazi do povećanja prodaje i diferencijacije određenih proizvoda za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva pri čemu se osvrćemo i na sada aktualno Svjetsko prvenstvo u Rusiji. Provedeno je i empirijsko kvantitativno istraživanje pomoću instrumenta anketnog upitnika kojim su dobiveni odgovori na pitanja koliko su kupci skloni većoj potrošnji za vrijeme prvenstva te kupnji proizvoda s obilježjima nogometnog prvenstva, Hrvatske nogometne reprezentacije i drugih nogometnih reprezentacija. U anketiranju su sudjelovali građani Hrvatske odabrani prema slučajnom uzorku. Prema prikupljenim podacima, za vrijeme održavanja prvenstva najveća zarada dolazi od prodaje piva, zastava, nogometnih dresova i televizora. Iz rezultata istraživanja vidljivo je da navijači svaku pobjedu, ali i tugu zbog poraza, rado „utope“ u piću, uglavnom nacionalnom pivu, te su skloni kupnji proizvoda s navijačkim obilježjima. S obzirom na to da je Hrvatska reprezentacija na Svjetskom prvenstvu, a hrvatski navijači su velika podrška Hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji, euforija učini svoje te oni troše veće svote novca na prije spomenute stvari, što poduzećima i poduzetnicima otvara mogućnost velike zarade.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Marina Gregorić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gregorić, Marina; Kovačić, Karlo; Blinova, Ekaterina
Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 9 (2019), 1; 41-61 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Gregorić, M., Kovačić, K. & Blinova, E. (2019) Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 9 (1), 41-61.
@article{article, author = {Gregori\'{c}, Marina and Kova\v{c}i\'{c}, Karlo and Blinova, Ekaterina}, year = {2019}, pages = {41-61}, keywords = {navija\v{c}i, nogomet, proizvodi, promocija, Svjetsko nogometno prvenstvo, usluge}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo - E4E : znanstveno stru\v{c}ni \v{c}asopis o obrazovanju za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1849-7845}, title = {Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva}, keyword = {navija\v{c}i, nogomet, proizvodi, promocija, Svjetsko nogometno prvenstvo, usluge} }
@article{article, author = {Gregori\'{c}, Marina and Kova\v{c}i\'{c}, Karlo and Blinova, Ekaterina}, year = {2019}, pages = {41-61}, keywords = {promotion, products, services, World Football Championship, football, fans}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo - E4E : znanstveno stru\v{c}ni \v{c}asopis o obrazovanju za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1849-7845}, title = {Innovative trends of promotion of products and services during the World Football Championship}, keyword = {promotion, products, services, World Football Championship, football, fans} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font