Pregled bibliografske jedinice broj: 1008891
Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva
Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 9 (2019), 1; 41-61 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1008891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za
vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva
(Innovative trends of promotion of products and
services during the World Football Championship)
Autori
Gregorić, Marina ; Kovačić, Karlo ; Blinova, Ekaterina
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo (1849-7845) 9
(2019), 1;
41-61
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
navijači ; nogomet ; proizvodi ; promocija ; Svjetsko nogometno prvenstvo ; usluge
(promotion ; products ; services ; World Football Championship ; football ; fans)
Sažetak
Predmet istraživanja ovoga rada je analiza utjecaja Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. godine na promociju te samu prodaju proizvoda pojedinih poduzeća koja su svoje proizvode prilagodili potrebama ljudi i navijača koji će pratiti drugi najveći događaj na svijetu. Mnoga poduzeća nastoje na najbolji načini iskoristiti Svjetsko nogometno prvenstvo za prodaju svojih proizvoda ili usluga, a samim time i za vlastitu promociju. Analizirani su neki od najboljih primjera kako dolazi do povećanja prodaje i diferencijacije određenih proizvoda za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva pri čemu se osvrćemo i na sada aktualno Svjetsko prvenstvo u Rusiji. Provedeno je i empirijsko kvantitativno istraživanje pomoću instrumenta anketnog upitnika kojim su dobiveni odgovori na pitanja koliko su kupci skloni većoj potrošnji za vrijeme prvenstva te kupnji proizvoda s obilježjima nogometnog prvenstva, Hrvatske nogometne reprezentacije i drugih nogometnih reprezentacija. U anketiranju su sudjelovali građani Hrvatske odabrani prema slučajnom uzorku. Prema prikupljenim podacima, za vrijeme održavanja prvenstva najveća zarada dolazi od prodaje piva, zastava, nogometnih dresova i televizora. Iz rezultata istraživanja vidljivo je da navijači svaku pobjedu, ali i tugu zbog poraza, rado „utope“ u piću, uglavnom nacionalnom pivu, te su skloni kupnji proizvoda s navijačkim obilježjima. S obzirom na to da je Hrvatska reprezentacija na Svjetskom prvenstvu, a hrvatski navijači su velika podrška Hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji, euforija učini svoje te oni troše veće svote novca na prije spomenute stvari, što poduzećima i poduzetnicima otvara mogućnost velike zarade.
Izvorni jezik
Hrvatski