Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1008888

Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima


Štros, Danimir; Coner, Maja; Gregorić, Marina
Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima // Oeconomicus: znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 4 (2019), 10; 45-54 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1008888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima
(Use management and marketing tools in public administration as a factor increasing the qualitiy of service delivery to end users)

Autori
Štros, Danimir ; Coner, Maja ; Gregorić, Marina

Izvornik
Oeconomicus: znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti (1849-9686) 4 (2019), 10; 45-54

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
menadžerske aktivnosti ; marketinške aktivnosti ; javna uprava
(managerial activates ; marketing activates ; public administration)

Sažetak
U radu je temeljem provedenih sekundarnih istraživanja, istražen problem poboljšanja i kvalitetnijeg načina korištenja funkcije menadžmenta u javnoj upravi s naglaskom na menadžerske i marketinške aktivnosti kojima se menadžer u javnoj upravi može koristiti u svrhu pružanja kvalitetnije usluge krajnjim korisnicima – građanima. Pritom je korištena metoda sekundarnog istraživanja, analize, sinteze i komparacije. Utvrđena je povezanost između bolje transparentnosti obavljanja menadžerskih poslova u javnoj upravi i percepcije krajnjih korisnika o boljoj kvaliteti pruženih usluga kao i povezanost između većeg korištenja menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi i kvalitetnijeg obavljanja usluga. U radu su ponuđeni instrumenti i alati za vrstu i način komunikacije javne uprave s javnošću i načina postizanja kvalitetnije interakcije između menadžera u javnoj upravi i njihovih krajnjih korisnika – građana. Cilj rada jest povećati svijest i dati odgovore na pitanje, kako i na koji način upotrijebiti funkcije menadžmenta te koje marketinške aktivnosti pritom koristiti, kako bi se došlo do optimalnog rješenja koje bi vodilo prema boljoj i kvalitetnijoj informaciji i komunikaciji između javne uprave i korisnika te javne uprave.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Marina Gregorić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štros, Danimir; Coner, Maja; Gregorić, Marina
Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima // Oeconomicus: znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 4 (2019), 10; 45-54 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Štros, D., Coner, M. & Gregorić, M. (2019) Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima. Oeconomicus: znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 4 (10), 45-54.
@article{article, author = {\v{S}tros, Danimir and Coner, Maja and Gregori\'{c}, Marina}, year = {2019}, pages = {45-54}, keywords = {menad\v{z}erske aktivnosti, marketin\v{s}ke aktivnosti, javna uprava}, journal = {Oeconomicus: znanstveni \v{c}asopis iz ekonomije i dru\v{s}tvenih znanosti}, volume = {4}, number = {10}, issn = {1849-9686}, title = {Kori\v{s}tenje menad\v{z}erskih i marketin\v{s}kih alata u javnoj upravi kao \v{c}imbenik pove\'{c}anja kvalitete pru\v{z}anja usluga krajnjim korisnicima}, keyword = {menad\v{z}erske aktivnosti, marketin\v{s}ke aktivnosti, javna uprava} }
@article{article, author = {\v{S}tros, Danimir and Coner, Maja and Gregori\'{c}, Marina}, year = {2019}, pages = {45-54}, keywords = {managerial activates, marketing activates, public administration}, journal = {Oeconomicus: znanstveni \v{c}asopis iz ekonomije i dru\v{s}tvenih znanosti}, volume = {4}, number = {10}, issn = {1849-9686}, title = {Use management and marketing tools in public administration as a factor increasing the qualitiy of service delivery to end users}, keyword = {managerial activates, marketing activates, public administration} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font