Pregled bibliografske jedinice broj: 1008888
Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima
Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima // Oeconomicus: znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 4 (2019), 10; 45-54 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1008888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje menadžerskih i marketinških alata u
javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete
pružanja usluga krajnjim korisnicima
(Use management and marketing tools in public
administration as a factor increasing the qualitiy
of service delivery to end users)
Autori
Štros, Danimir ; Coner, Maja ; Gregorić, Marina
Izvornik
Oeconomicus: znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti (1849-9686) 4
(2019), 10;
45-54
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
menadžerske aktivnosti ; marketinške aktivnosti ; javna uprava
(managerial activates ; marketing activates ; public administration)
Sažetak
U radu je temeljem provedenih sekundarnih istraživanja, istražen problem poboljšanja i kvalitetnijeg načina korištenja funkcije menadžmenta u javnoj upravi s naglaskom na menadžerske i marketinške aktivnosti kojima se menadžer u javnoj upravi može koristiti u svrhu pružanja kvalitetnije usluge krajnjim korisnicima – građanima. Pritom je korištena metoda sekundarnog istraživanja, analize, sinteze i komparacije. Utvrđena je povezanost između bolje transparentnosti obavljanja menadžerskih poslova u javnoj upravi i percepcije krajnjih korisnika o boljoj kvaliteti pruženih usluga kao i povezanost između većeg korištenja menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi i kvalitetnijeg obavljanja usluga. U radu su ponuđeni instrumenti i alati za vrstu i način komunikacije javne uprave s javnošću i načina postizanja kvalitetnije interakcije između menadžera u javnoj upravi i njihovih krajnjih korisnika – građana. Cilj rada jest povećati svijest i dati odgovore na pitanje, kako i na koji način upotrijebiti funkcije menadžmenta te koje marketinške aktivnosti pritom koristiti, kako bi se došlo do optimalnog rješenja koje bi vodilo prema boljoj i kvalitetnijoj informaciji i komunikaciji između javne uprave i korisnika te javne uprave.
Izvorni jezik
Hrvatski