Pregled bibliografske jedinice broj: 1008763
Možemo li otvoriti vrata svojih učionica?
Možemo li otvoriti vrata svojih učionica? // Matematika i škola, XVII (2015), 81; 11-16 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1008763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Možemo li otvoriti vrata svojih učionica?
(Can we open the doors of our classrooms?)
Autori
Valent, Anđa ; Trupčević, Goran
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) XVII
(2015), 81;
11-16
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Lesson study
Sažetak
U članku se opisuje japanski Lesson study model opažanja nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Tehničko veleučilište u Zagrebu