Pregled bibliografske jedinice broj: 1008743
Autentičnost odnosa učenik-učitelj
Autentičnost odnosa učenik-učitelj // 11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE
Poreč, Hrvatska, 2016. str. 107-108 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1008743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Autentičnost odnosa učenik-učitelj
(Authenticity of the student-teacher relationship)
Autori
Paučnik, Ines ; Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE
/ - , 2016, 107-108
Skup
11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
autentičnost, odnos učitelj-učenik
(authenticity, teacher-student relationship)
Sažetak
Ovaj je rad podijeljen na dva dijela. Prvi dio rada bavi se problematikom ranoga djetinjstva, točnije odnosima djece i roditelja te obrascima koje dijete stječe u tim odnosima. Autorice prikazuju na koji način svako dijete izgrađuje svoju ličnost i kako izgleda kada se osoba promotri iz perspektive obiteljske psihodinamike. Drugi dio rada proučava odnos učenika i učitelja. Autorice naglašavaju koliko je dijete koje je prošlo stanovitu „dramu djetinjstva”, a koje je u odrasloj dobi postalo učiteljem, sposobno zadržati i poticati autentičnost u svojemu odnosu s učenicima. Autorice rada postavljaju pitanja o svjesnosti učitelja o vlastitom integritetu i o integritetu učenika, iz čega proizlazi mogućnost njegove profesionalne tzv. relacijske kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Aleksandra Mindoljević Drakulić
(autor)