Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1008743

Autentičnost odnosa učenik-učitelj


Paučnik, Ines; Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Autentičnost odnosa učenik-učitelj // 11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE
Poreč, Hrvatska, 2016. str. 107-108 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1008743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Autentičnost odnosa učenik-učitelj
(Authenticity of the student-teacher relationship)

Autori
Paučnik, Ines ; Mindoljević Drakulić, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE / - , 2016, 107-108

Skup
11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
autentičnost, odnos učitelj-učenik
(authenticity, teacher-student relationship)

Sažetak
Ovaj je rad podijeljen na dva dijela. Prvi dio rada bavi se problematikom ranoga djetinjstva, točnije odnosima djece i roditelja te obrascima koje dijete stječe u tim odnosima. Autorice prikazuju na koji način svako dijete izgrađuje svoju ličnost i kako izgleda kada se osoba promotri iz perspektive obiteljske psihodinamike. Drugi dio rada proučava odnos učenika i učitelja. Autorice naglašavaju koliko je dijete koje je prošlo stanovitu „dramu djetinjstva”, a koje je u odrasloj dobi postalo učiteljem, sposobno zadržati i poticati autentičnost u svojemu odnosu s učenicima. Autorice rada postavljaju pitanja o svjesnosti učitelja o vlastitom integritetu i o integritetu učenika, iz čega proizlazi mogućnost njegove profesionalne tzv. relacijske kompetencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Paučnik, Ines; Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Autentičnost odnosa učenik-učitelj // 11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE
Poreč, Hrvatska, 2016. str. 107-108 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Paučnik, I. & Mindoljević Drakulić, A. (2016) Autentičnost odnosa učenik-učitelj. U: 11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE.
@article{article, author = {Pau\v{c}nik, Ines and Mindoljevi\'{c} Drakuli\'{c}, Aleksandra}, year = {2016}, pages = {107-108}, keywords = {autenti\v{c}nost, odnos u\v{c}itelj-u\v{c}enik}, title = {Autenti\v{c}nost odnosa u\v{c}enik-u\v{c}itelj}, keyword = {autenti\v{c}nost, odnos u\v{c}itelj-u\v{c}enik}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pau\v{c}nik, Ines and Mindoljevi\'{c} Drakuli\'{c}, Aleksandra}, year = {2016}, pages = {107-108}, keywords = {authenticity, teacher-student relationship}, title = {Authenticity of the student-teacher relationship}, keyword = {authenticity, teacher-student relationship}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font