Pregled bibliografske jedinice broj: 1008230
STORYTELLING U TURIZMU – PRIČA KAO TURISTIČKI PROIZVOD
STORYTELLING U TURIZMU – PRIČA KAO TURISTIČKI PROIZVOD // ACCOUNTING AND MANAGEMENT - A&M RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM, 20th International Scientific and Professional Conference - 20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija - Proceedings from the International Scientific and Professional Conference - Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije Svezak I. – znanstveni radovi / Jurić, Đurđica (ur.).
Pula: Hrvatski računovođa, RRIF - visoka škola za financijski menadžment, 2019. str. 67-86 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1008230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STORYTELLING U TURIZMU – PRIČA KAO TURISTIČKI PROIZVOD
(STORYTELLING IN TOURISM - STORY AS A TOURISM PRODUCT)
Autori
Krajnović, Aleksandra ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Rajko, Mladen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ACCOUNTING AND MANAGEMENT - A&M RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM, 20th International Scientific and Professional Conference - 20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija - Proceedings from the International Scientific and Professional Conference - Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije Svezak I. – znanstveni radovi
/ Jurić, Đurđica - Pula : Hrvatski računovođa, RRIF - visoka škola za financijski menadžment, 2019, 67-86
ISBN
978-953-7828-24-0
Skup
ACCOUNTING AND MANAGEMENT - A&M RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM 20th International Scientic and Professional Conference 20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 13.06.2019. - 14.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turistička destinacija, storytelling, brendiranje u turizmu, marketing u turizmu
(tourist destination, storytelling, branding in tourism, marketing in tourism)
Sažetak
U ovom radu autori prikazuju nekoliko različitih modela na kojima se primjenjuje koncept storytellinga u turističkim destinacijama. Poznato je da je storytelling poželjan model marketiranja turističkih proizvoda, a povijesne činjenice, priče i legende su već postale integralnim segmentom u brendiranju turističkih destinacija. U eri digitalnog marketinga ova činjenica dobiva novi značaj, jer se priče i legende mogu povezati i predstaviti na nove načine. Metodom komparativne i kritičke analize, u kombinaciji s metodom studije slučaja, u radu se prikazuje nekoliko različitih modela brendiranja turističkih destinacija kroz storytelling, pri čemu se posebno ističe hrvatski turistički proizvod Istra Inspirit, nagrađivani projekt koji, kako ocjenjuju autori, istovremeno može funkcionirati kao zaseban turistički proizvod, ali isto tako može se povezati i s drugim proizvodima u turističkoj destinaciji. Na kraju rada, autori prikazuju smjernice za kvalitetniji marketing i tržišno predstavljanje priča i legendi u turizmu, na način da se daju preporuke za razvoj sličnih modela u turističkim destinacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli