Pregled bibliografske jedinice broj: 1008160
Osmišljavanje i implementacija programa prevencije kockanja mladih „Tko zapravo pobjeđuje?“ u Hrvatskoj
Osmišljavanje i implementacija programa prevencije kockanja mladih „Tko zapravo pobjeđuje?“ u Hrvatskoj // Izazovi i perspektive u oblasti prevencije ovisnosti
Ilidža, Bosna i Hercegovina, 2019. (radionica, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1008160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osmišljavanje i implementacija programa prevencije kockanja mladih „Tko zapravo pobjeđuje?“ u Hrvatskoj
(Creating and implementing Youth Gambling Prevention Program "Who Really Wins?" in Croatia)
Autori
Ricijaš, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Izazovi i perspektive u oblasti prevencije ovisnosti
Mjesto i datum
Ilidža, Bosna i Hercegovina, 26.06.2019. - 27.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
prevencija, kockanje, mladi, znanstveno utemeljene intervencije
(prevention, gambling, youth, evidence-based interventions)
Sažetak
Istraživanja kockanja mladih u Europi pokazuju značajnu razinu uključenosti maloljetnička u igre na sreću, a prevalencija je posebno visoka u Hrvatskoj, te Bosni i Hercegovini, neovisno o zakonskoj zabrani pristupa maloljetnicima. Prevalencija je posebno visoka u području sportskog klađenja, te visoke razine razvijenih štetnih psihosocijalnih posljedica kod kod mladića. Rezultati nacionalnog istraživanja u Hrvatskoj ukazala su na potrebe razvoja univerzalno-preventivnih i tretmanskih intervancija prema mladima u kontekstu ovog specifičnog rizičnog ponašanja. Program prevencije kockanja mladih „Tko zapravo pobjeđuje?“ prvi je sveobuhvatni, znanstveno utemeljen program, s znanstveno dokazanom učinkovitosti, razvijen i implementiran u hrvatskim srednjim školama. Tijekom predavanja prezentirat će se proces kreiranja programa, principi prevencijske znanosti na kojima je utemeljen, rezultati evaluacije učinkovitosti programa kao i proces implementacije. Do danas je održano 7 ciklusa edukacija stručnih suradnika i nastavnika u školama, te se program provodi u više od 100 srednjih škola na području Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Neven Ricijaš
(autor)