Pregled bibliografske jedinice broj: 1008067
Nastavničke intervencije sa školskom djecom nesigurne privrženosti
Nastavničke intervencije sa školskom djecom nesigurne privrženosti // International scientific and professional conference: Present for the future of education - opportunities and challenges
Sisak, Hrvatska, 2017. str. 33-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1008067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavničke intervencije sa školskom djecom nesigurne privrženosti
(Teacher's interventions for working with school children with insecure attachment style)
Autori
Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Skup
International scientific and professional conference: Present for the future of education - opportunities and challenges
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20.04.2017. - 21.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
privrženost, nesigurni stil privrženosti, školsko dijete, nastavnik, intervencije
(attachment, insecure attachment style, school child, teacher, interventions)
Sažetak
Koncepciju privrženosti kao čvrste osjećajne veze između malog djeteta i odrasle osobe (skrbnika) u razvojnu je teoriju uveo engl.psihoanalitičar John Bowlby.Autorica ovog rada uz detaljne opise nesigurnog stila privrženosti u školi, predlaže neke nastavničke intervencije za rad s takvom djecom.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Aleksandra Mindoljević Drakulić
(autor)