Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1008008

Odrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije


Jurišić, Marijana; Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno
Odrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 1-15 doi:10.31784/zvr.7.1.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1008008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije
(Local inhabitants’ loyalty towards tourist destination brand)

Autori
Jurišić, Marijana ; Dlačić, Jasmina ; Grbac, Bruno

Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 7 (2019), 1; 1-15

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marka turističke destinacije ; lokalno stanovništvo ; svijest marke ; percipirana vrijednost marke ; odanost marke
(destination brand ; local inhabitants ; brand awareness ; brand value ; brand loyalty)

Sažetak
Uspješan razvoj turističke destinacije determiniran je proaktivnim djelovanjem svih njenih dionika. Ključni dionici turističke destinacije su pored turista, zaposlenici u turizmu, poslovni subjekti u turizmu kao nositelji turističke ponude, lokalna samouprava, investitori u turističke sadržaje i lokalno stanovništvo. U radu se polazi od postavki da je lokalno stanovništvo zaposleno u turizmu ključni čimbenik koji doprinosi izgradnji prepoznatljivosti destinacije i njene diferencijacije u odnosu na druge turističke destinacije. U radu se na osnovu rezultata prošlih istraživanja i istraživanja na terenu ispituje kojim mehanizmima lokalno stanovništvo a posebno oni koji djeluju i zaposleni su u turizmu doprinose izgradnji marke turističke destinacije. U tu svrhu provedeno je ispitivanje putem anketnog upitnika na namjernome uzorku u više turističkih destinacija u Hrvatskoj. Utvrđeno je da svijest o marci turističke destinacije pozitivno utječe na percipiranu vrijednost marke turističke destinacije te da percipirana vrijednost marke turističke destinacije pozitivno utječe na odanost prema marci turističke destinacije što u konačnici utječe na razvoj marke destinacije. Rad, što je i ograničenje rada, nije istražio sve utjecajne veličine na stvaranje marke turističke destinacije ali je ukazao na nova područja istraživanja i potencijal ponuđenih rezultata za upravljačke strukture u turizmu u izgradnji marke turističke destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Marijana Jurišić (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (autor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jurišić, Marijana; Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno
Odrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 1-15 doi:10.31784/zvr.7.1.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Jurišić, M., Dlačić, J. & Grbac, B. (2019) Odrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije. Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (1), 1-15 doi:10.31784/zvr.7.1.12.
@article{article, author = {Juri\v{s}i\'{c}, Marijana and Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina and Grbac, Bruno}, year = {2019}, pages = {1-15}, DOI = {10.31784/zvr.7.1.12}, keywords = {marka turisti\v{c}ke destinacije, lokalno stanovni\v{s}tvo, svijest marke, percipirana vrijednost marke, odanost marke}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka}, doi = {10.31784/zvr.7.1.12}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1848-1299}, title = {Odrednice odanosti lokalnog stanovni\v{s}tva prema marki turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {marka turisti\v{c}ke destinacije, lokalno stanovni\v{s}tvo, svijest marke, percipirana vrijednost marke, odanost marke} }
@article{article, author = {Juri\v{s}i\'{c}, Marijana and Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina and Grbac, Bruno}, year = {2019}, pages = {1-15}, DOI = {10.31784/zvr.7.1.12}, keywords = {destination brand, local inhabitants, brand awareness, brand value, brand loyalty}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka}, doi = {10.31784/zvr.7.1.12}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1848-1299}, title = {Local inhabitants’ loyalty towards tourist destination brand}, keyword = {destination brand, local inhabitants, brand awareness, brand value, brand loyalty} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Hrčak


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font