Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 100800

Marketing istraživanje i Internet


Šverko, Ivan
Marketing istraživanje i Internet // Zbornik posvetovanja Izzivi Managementa 17.posvetovanje organizatorjev dela, / Vuković, Goran, (ur.).
Kranj: Moderna organizacija, 1998. str. 344-352 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 100800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing istraživanje i Internet
(Market Research and Internet)

Autori
Šverko, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik posvetovanja Izzivi Managementa 17.posvetovanje organizatorjev dela, / Vuković, Goran, - Kranj : Moderna organizacija, 1998, 344-352

Skup
17.posvetovanje organizatorjev dela Izzivi managementa

Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 01.04.1998. - 03.04.1998

Vrsta sudjelovanja
Demonstracija

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Internet; trendovi razvoja Interneta; MAIS; Internet i metode istraživanja
(Development trends of Internet; MAIS; survey method and Internet)

Sažetak
New medium Internet has become an integral part of the communication practice and data gathering of most companies, individual households and public institutions in a number of countries worldwide.Its apprearance enables acceleration of communication function of the market, gives to customer higher transparencyf goods selection, establishes automated information courses between the suppliers and unformations users, and offers a possibility to improve marketing informations system of a company. Market and marketing reserch of a company may by means of Internet more proficient, and consequently also marketing decision making and mnagement become more efficient.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Šverko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šverko, Ivan
Marketing istraživanje i Internet // Zbornik posvetovanja Izzivi Managementa 17.posvetovanje organizatorjev dela, / Vuković, Goran, (ur.).
Kranj: Moderna organizacija, 1998. str. 344-352 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šverko, I. (1998) Marketing istraživanje i Internet. U: Vuković, Goran, (ur.)Zbornik posvetovanja Izzivi Managementa 17.posvetovanje organizatorjev dela,.
@article{article, author = {\v{S}verko, Ivan}, year = {1998}, pages = {344-352}, keywords = {Internet, trendovi razvoja Interneta, MAIS, Internet i metode istra\v{z}ivanja}, title = {Marketing istra\v{z}ivanje i Internet}, keyword = {Internet, trendovi razvoja Interneta, MAIS, Internet i metode istra\v{z}ivanja}, publisher = {Moderna organizacija}, publisherplace = {Portoro\v{z}, Slovenija} }
@article{article, author = {\v{S}verko, Ivan}, year = {1998}, pages = {344-352}, keywords = {Development trends of Internet, MAIS, survey method and Internet}, title = {Market Research and Internet}, keyword = {Development trends of Internet, MAIS, survey method and Internet}, publisher = {Moderna organizacija}, publisherplace = {Portoro\v{z}, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font