Pregled bibliografske jedinice broj: 100800
Marketing istraživanje i Internet
Marketing istraživanje i Internet // Zbornik posvetovanja Izzivi Managementa 17.posvetovanje organizatorjev dela, / Vuković, Goran, (ur.).
Kranj: Moderna organizacija, 1998. str. 344-352 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 100800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing istraživanje i Internet
(Market Research and Internet)
Autori
Šverko, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik posvetovanja Izzivi Managementa 17.posvetovanje organizatorjev dela,
/ Vuković, Goran, - Kranj : Moderna organizacija, 1998, 344-352
Skup
17.posvetovanje organizatorjev dela Izzivi managementa
Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 01.04.1998. - 03.04.1998
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Internet; trendovi razvoja Interneta; MAIS; Internet i metode istraživanja
(Development trends of Internet; MAIS; survey method and Internet)
Sažetak
New medium Internet has become an integral part of the communication practice and data gathering of most companies, individual households and public institutions in a number of countries worldwide.Its apprearance enables acceleration of communication function of the market, gives to customer higher transparencyf goods selection, establishes automated information courses between the suppliers and unformations users, and offers a possibility to improve marketing informations system of a company. Market and marketing reserch of a company may by means of Internet more proficient, and consequently also marketing decision making and mnagement become more efficient.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija