Pregled bibliografske jedinice broj: 1007702
Struktura pedagogije- pedagoške strukture- struktura odsjeka za pedagogiju
Struktura pedagogije- pedagoške strukture- struktura odsjeka za pedagogiju // Studies in Pedagogy – Traces of the Past and Future Prospects INTERNATIONAL CONFERENCE Maribor, 26.–27. 10. 2017 BOOK OF ABSTRACTS / Protner, Edvard , Kovač, Jernej, Krašna, Marjan (ur.).
Maribor: Filozofska fakulteta UM, 2018. str. 37-38 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1007702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Struktura pedagogije- pedagoške strukture- struktura odsjeka za pedagogiju
(Structure of pedagogy- pedagogical structures- structure of the Department of Pedagogy)
Autori
Palekčić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Studies in Pedagogy – Traces of the Past and Future Prospects INTERNATIONAL CONFERENCE Maribor, 26.–27. 10. 2017 BOOK OF ABSTRACTS
/ Protner, Edvard , Kovač, Jernej, Krašna, Marjan - Maribor : Filozofska fakulteta UM, 2018, 37-38
ISBN
0-0-553-57777-8
Skup
Studies in Pedagogy – Traces of the Past and Future Prospects
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 26.10.2017. - 27.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
struktura pedagogije, pedagoške strukture i struktura odsjeka za pedagogiju
(structure of pedagogy, pedagogical structures, structure of the Department of Pedagogy)
Sažetak
U radu se tematizira odnos strukture pedagogije (znanosti o pedagogiji) i pedagoških struktura. U uvodnom dijelu se na sustavan način raspravlja o teorijskim pitanjima pedagogije (struktura pedagogije ili što čini „jezgru“ pedagogijske teorije). Zatim slijedi kratka rasprava o odnosu pedagogijske teorije i pedagogijskih istraživanja, kao i odnosa teorije i prakse u pedagogiji. Pri tome kriteriji određivanja struktura kao pedagoških stoje u prvom planu. Sva ova pitanja vode k intra-disciplinarnom problemu u pedagogiji ili o odnosu opće i drugih pedagogijskih disciplina. U radu se raspravlja se i o odnosu pedagogije i drugih znanstvenih disciplina. Kako se sva ova još uvijek sporna pitanja zrcale u strukturi odsjeka za pedagogiju ukazuje se na kraju rada. Pri tome se pitanje odnosa discipline i profesije smatra ključnim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija