Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1006073

Rezultati projekta "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD) u gradu Zagrebu"


Sekušak-Galešev, Snježana
Rezultati projekta "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD) u gradu Zagrebu" // Okrugli stol projekta "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD)"
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1006073 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rezultati projekta "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD) u gradu Zagrebu"
(The results of the project "Investigating social inclusion and quality of support in preschool, primary and secondary education systems for children and students with autistic spectrum disorder (PAS) and attention deficit and hyperactivity disorder (ADHD) in the City of Zagreb")

Autori
Sekušak-Galešev, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Okrugli stol projekta "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD)"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.02.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
rezultati istraživanja ; obrazovanje ; djeca ; učenici ; autizam ; poremećaji autističnog spektra ; deficit pažnje ; hiperaktivni poremećaj ; ADHD
(research results ; education ; children ; pupils ; autism ; autistic spectrum disorders ; attention deficit ; hyperactive disorder ; ADHD)

Sažetak
Izlaganje prezentira rezultate provedenog istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Sekušak-Galešev, Snježana
Rezultati projekta "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD) u gradu Zagrebu" // Okrugli stol projekta "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD)"
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
Sekušak-Galešev, S. (2015) Rezultati projekta "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD) u gradu Zagrebu". U: Okrugli stol projekta "Ispitivanje socijalne uključenosti i kvalitete podrške u sustavima predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja za djecu i učenike s poremećajem iz autističnog spektra (PAS) i deficitom pažnje i hiperaktivnim poremećajem (ADHD)".
@article{article, author = {Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana}, year = {2015}, keywords = {rezultati istra\v{z}ivanja, obrazovanje, djeca, u\v{c}enici, autizam, poreme\'{c}aji autisti\v{c}nog spektra, deficit pa\v{z}nje, hiperaktivni poreme\'{c}aj, ADHD}, title = {Rezultati projekta "Ispitivanje socijalne uklju\v{c}enosti i kvalitete podr\v{s}ke u sustavima pred\v{s}kolskog, osnovno\v{s}kolskog i srednjo\v{s}kolskog obrazovanja za djecu i u\v{c}enike s poreme\'{c}ajem iz autisti\v{c}nog spektra (PAS) i deficitom pa\v{z}nje i hiperaktivnim poreme\'{c}ajem (ADHD) u gradu Zagrebu"}, keyword = {rezultati istra\v{z}ivanja, obrazovanje, djeca, u\v{c}enici, autizam, poreme\'{c}aji autisti\v{c}nog spektra, deficit pa\v{z}nje, hiperaktivni poreme\'{c}aj, ADHD}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana}, year = {2015}, keywords = {research results, education, children, pupils, autism, autistic spectrum disorders, attention deficit, hyperactive disorder, ADHD}, title = {The results of the project "Investigating social inclusion and quality of support in preschool, primary and secondary education systems for children and students with autistic spectrum disorder (PAS) and attention deficit and hyperactivity disorder (ADHD) in the City of Zagreb"}, keyword = {research results, education, children, pupils, autism, autistic spectrum disorders, attention deficit, hyperactive disorder, ADHD}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font