Pregled bibliografske jedinice broj: 1005359
Razvoj inkluzivnog obrazovnog sustava: usporedba Hrvatske i Nizozemske
Razvoj inkluzivnog obrazovnog sustava: usporedba Hrvatske i Nizozemske, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1005359 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj inkluzivnog obrazovnog sustava: usporedba Hrvatske i Nizozemske
(Developing Inclusive Education System: Comparison of Croatia and Netherlands)
Autori
Musulin, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
14.05
Godina
2019
Stranica
73
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
inkluzija, socijalna inkluzija, centralizirani i decentralizirani obrazovni sustav, Hrvatska, inkluzivne politike, Nizozemska
(inclusion, social inclusion, centralized and decentralized education system, Croatia, inclusive politics, Netherlands)
Sažetak
Obrazovni sustav Kraljevine Nizozemske slovi za jedan od decentraliziranijih sustava u svijetu i ima visoku stopu uključenosti učenika, a u ovom radu se željela napraviti usporedba sa obrazovnim sustavom Republike Hrvatske. Obrazovni sustav Republike Hrvatske je centralizirani sustav s puno manjom razinom slobode za škole i nastavnike u odnosu na sustav u Nizozemskoj. Želja za razvojem inkluzivnih obrazovnih sustava, u kojima svi imaju pravo na zadovoljavajuću razinu odgoja i obrazovanja, postaje gorućom temom u školstvu današnjice. Usporedbom strukture navedenih obrazovnih sustava, načina na koji provode inkluzivne politike, kako politike o posebnim odgojno-obrazovnim potrebama tako i politike socijalne inkluzije, željelo se ući u srž pojma inkluzivnog obrazovanja. Samim time pojavili su se zanimljivi zaključci, vezani uz dva navedena sustava, koji pobliže govore o tome što pogoduje razvoju inkluzivnog obrazovanja a što koči taj proces.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija