Pregled bibliografske jedinice broj: 100466
Usvajanje likovnog jezika uz pomoć inteligentnog tutorskog sustava
Usvajanje likovnog jezika uz pomoć inteligentnog tutorskog sustava, 1997., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja, Split
CROSBI ID: 100466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usvajanje likovnog jezika uz pomoć inteligentnog tutorskog sustava
(Appropriate of Plastic Expression with Intelligent Tutoring System)
Autori
Milka Juričev-Martinčev
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja
Mjesto
Split
Datum
18.12
Godina
1997
Stranica
55
Mentor
Stankov, Slavomir
Neposredni voditelj
Stankov, Slavomir
Ključne riječi
Likovni jezik; Inteligentni tutorski sustavi
(Plastic Expression; Intelligent Tutoring System)
Sažetak
Danas u školama u svjetskim razvijenim zemljama su poprilično rasprostranjena računala kao nastavno sredstvo. Dok u našoj pedagogiji temeljito su razrađeni i teorijski i praktični tzv. klasični oblici nastave. Ipak sveukupnim razvojem suvremene tehnologije, te društva u cjelini, sve se više i češće u nastavu uvode novi oblici učenja i poučavanja čiji rad podupiru računala s različitom tehničkom i programskom podrškom. Danas u školama u svjetskim razvijenim zemljama su poprilično rasprostranjena računala kao nastavno sredstvo. Dok u našoj pedagogiji temeljito su razrađeni i teorijski i praktični tzv. klasični oblici nastave. Ipak sveukupnim razvojem suvremene tehnologije, te društva u cjelini, sve se više i češće u nastavu uvode novi oblici učenja i poučavanja čiji rad podupiru računala s različitom tehničkom i programskom podrškom. Područno znanje prikazano u ovom radu je namijenjeno uglavnom studentima studijske grupe učitelji. Za bazu znanja u inteligentnom tutorskom sustavu odabran je sadržaj nastavnog programa predmeta likovna kultura, tj. njegov prvi dio: LIKOVNI JEZIK. Temeljito poznavanje likovnog jezika prijeko je potrebno za svakog budućeg učitelja, također i za svakog akademski obrazovanog čovjeka. Ipak za učitelja nižih razreda osnovne škole posjedovanje praktičnog i teorijskog znanja likovnog jezika, koji djecu treba poticati na osvješćivanje likovno-jezičnog znanja kako bi se ona osposobila za potpuno doživljavanje likovnih djela, je od posebnog značenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177010
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Slavomir Stankov
(mentor)