Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1004632

Predškolska ustanova kao mjesto realizacije ideja: primjer glazbenog igrokaza


Mendiković, Antonella; Ulemek, Ema; Vidulin, Sabina
Predškolska ustanova kao mjesto realizacije ideja: primjer glazbenog igrokaza // Osmi međunarodni muzikološki skup iz Istarske glazbene riznice - Glazbe Jadrana / Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Radić, Branko (ur.).
Novigrad: Katedra Čakavskog sabora za glazbu Novigrad - Cattedra del Sabor ciacavo per la musica Cittanova, 2019. str. 175-195 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1004632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Predškolska ustanova kao mjesto realizacije ideja: primjer glazbenog igrokaza
(Preschool institution as a place for realizing new ideas: An example of musical play)

Autori
Mendiković, Antonella ; Ulemek, Ema ; Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Osmi međunarodni muzikološki skup iz Istarske glazbene riznice - Glazbe Jadrana / Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Radić, Branko - Novigrad : Katedra Čakavskog sabora za glazbu Novigrad - Cattedra del Sabor ciacavo per la musica Cittanova, 2019, 175-195

ISBN
978-953-95972-4-3

Skup
8. međunarodni muzikološki skup "Iz istarske glazbene riznice": Glazbe Jadrana- identitet, utjecaji, tradicije

Mjesto i datum
Novigrad, Hrvatska, 06.05.2019. - 07.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
emocije, glazbene aktivnosti, igrokaz, pjevanje, predškolski odgoj i obrazovanje
(emotions, music activities, music play, preschool education, singing)

Sažetak
Predškolski odgoj i obrazovanje važno je razdoblje djetetova života. U vrtiću se potiče socijalna interakcija, komunikacija, slobodno izražavanje, razvija se radoznalost i kreativnost. Uz praktične, društvene i istraživačke aktivnosti dijete stječe znanja, razvija vještine, postiže emocionalnu stabilnost i samostalnost. U procesu odgoja i obrazovanja valja razmotriti nove strategije rada koje će odgojitelje učiniti fleksibilnijima i zahvaljujući kojima će učinkovito sudjelovati u mnogostrukim ulogama i zadaćama koje ih očekuju.U praksi postoje razne metode i programi putem kojih se u predškolskim ustanovama provode glazbene aktivnosti. Namjera autorica je apostrofirati važnost korelacije glazbenog i izvanglazbenog sadržaja. Glazbena aktivnost putem igrokaza dobiva novu dimenziju, zahvaljujući kojoj djeca lakše, jednostavnije i s većim zadovoljstvom sudjeluju u njoj. Uz rad na interpretaciji pjesme, slušanju glazbe i aktivnom usvajanju glazbenih sastavnica, pozornost se pridaje i emocionalnom i socijalnom statusu djece. Autorice u radu predstavljaju način na koji su studenti pulske Muzičke akademije proveli glazbenu aktivnost u dječjem vrtiću koristeći se emocijom kao izvanglazbenim sadržajem. Povezivanjem glazbenih i izvanglazbenih sadržaja djeca su stekla nova znanja i vještine, započeli s razvojem komunikacijske vještine, bili su emocionalno i socijalno angažirani u aktivnom i neposrednom kreiranju glazbene aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost

Napomena
RILM



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.bib.irb.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mendiković, Antonella; Ulemek, Ema; Vidulin, Sabina
Predškolska ustanova kao mjesto realizacije ideja: primjer glazbenog igrokaza // Osmi međunarodni muzikološki skup iz Istarske glazbene riznice - Glazbe Jadrana / Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Radić, Branko (ur.).
Novigrad: Katedra Čakavskog sabora za glazbu Novigrad - Cattedra del Sabor ciacavo per la musica Cittanova, 2019. str. 175-195 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mendiković, A., Ulemek, E. & Vidulin, S. (2019) Predškolska ustanova kao mjesto realizacije ideja: primjer glazbenog igrokaza. U: Gortan-Carlin, I. & Radić, B. (ur.)Osmi međunarodni muzikološki skup iz Istarske glazbene riznice - Glazbe Jadrana.
@article{article, author = {Mendikovi\'{c}, Antonella and Ulemek, Ema and Vidulin, Sabina}, year = {2019}, pages = {175-195}, keywords = {emocije, glazbene aktivnosti, igrokaz, pjevanje, pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje}, isbn = {978-953-95972-4-3}, title = {Pred\v{s}kolska ustanova kao mjesto realizacije ideja: primjer glazbenog igrokaza}, keyword = {emocije, glazbene aktivnosti, igrokaz, pjevanje, pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje}, publisher = {Katedra \v{C}akavskog sabora za glazbu Novigrad - Cattedra del Sabor ciacavo per la musica Cittanova}, publisherplace = {Novigrad, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mendikovi\'{c}, Antonella and Ulemek, Ema and Vidulin, Sabina}, year = {2019}, pages = {175-195}, keywords = {emotions, music activities, music play, preschool education, singing}, isbn = {978-953-95972-4-3}, title = {Preschool institution as a place for realizing new ideas: An example of musical play}, keyword = {emotions, music activities, music play, preschool education, singing}, publisher = {Katedra \v{C}akavskog sabora za glazbu Novigrad - Cattedra del Sabor ciacavo per la musica Cittanova}, publisherplace = {Novigrad, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font