Pregled bibliografske jedinice broj: 1004632
Predškolska ustanova kao mjesto realizacije ideja: primjer glazbenog igrokaza
Predškolska ustanova kao mjesto realizacije ideja: primjer glazbenog igrokaza // Osmi međunarodni muzikološki skup iz Istarske glazbene riznice - Glazbe Jadrana / Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Radić, Branko (ur.).
Novigrad: Katedra Čakavskog sabora za glazbu Novigrad - Cattedra del Sabor ciacavo per la musica Cittanova, 2019. str. 175-195 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1004632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Predškolska ustanova kao mjesto realizacije ideja:
primjer glazbenog igrokaza
(Preschool institution as a place for realizing new
ideas: An example of musical play)
Autori
Mendiković, Antonella ; Ulemek, Ema ; Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Osmi međunarodni muzikološki skup iz Istarske glazbene riznice - Glazbe Jadrana
/ Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Radić, Branko - Novigrad : Katedra Čakavskog sabora za glazbu Novigrad - Cattedra del Sabor ciacavo per la musica Cittanova, 2019, 175-195
ISBN
978-953-95972-4-3
Skup
8. međunarodni muzikološki skup "Iz istarske glazbene riznice": Glazbe Jadrana- identitet, utjecaji, tradicije
Mjesto i datum
Novigrad, Hrvatska, 06.05.2019. - 07.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
emocije, glazbene aktivnosti, igrokaz, pjevanje, predškolski odgoj i obrazovanje
(emotions, music activities, music play, preschool education, singing)
Sažetak
Predškolski odgoj i obrazovanje važno je razdoblje djetetova života. U vrtiću se potiče socijalna interakcija, komunikacija, slobodno izražavanje, razvija se radoznalost i kreativnost. Uz praktične, društvene i istraživačke aktivnosti dijete stječe znanja, razvija vještine, postiže emocionalnu stabilnost i samostalnost. U procesu odgoja i obrazovanja valja razmotriti nove strategije rada koje će odgojitelje učiniti fleksibilnijima i zahvaljujući kojima će učinkovito sudjelovati u mnogostrukim ulogama i zadaćama koje ih očekuju.U praksi postoje razne metode i programi putem kojih se u predškolskim ustanovama provode glazbene aktivnosti. Namjera autorica je apostrofirati važnost korelacije glazbenog i izvanglazbenog sadržaja. Glazbena aktivnost putem igrokaza dobiva novu dimenziju, zahvaljujući kojoj djeca lakše, jednostavnije i s većim zadovoljstvom sudjeluju u njoj. Uz rad na interpretaciji pjesme, slušanju glazbe i aktivnom usvajanju glazbenih sastavnica, pozornost se pridaje i emocionalnom i socijalnom statusu djece. Autorice u radu predstavljaju način na koji su studenti pulske Muzičke akademije proveli glazbenu aktivnost u dječjem vrtiću koristeći se emocijom kao izvanglazbenim sadržajem. Povezivanjem glazbenih i izvanglazbenih sadržaja djeca su stekla nova znanja i vještine, započeli s razvojem komunikacijske vještine, bili su emocionalno i socijalno angažirani u aktivnom i neposrednom kreiranju glazbene aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
Napomena
RILM