Pregled bibliografske jedinice broj: 1003161
Projekt Coding4Girls
Projekt Coding4Girls // Proceedings of the 42nd International Convention MIPRO 2019 / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2019. str. 594-598 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1003161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projekt Coding4Girls
(Project Coding4Girls)
Autori
Hoić-Božić, N. ; Holenko Dlab, M. ; Ivašić-Kos, M. ; Franković, I.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 42nd International Convention MIPRO 2019
/ Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2019, 594-598
Skup
42nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2019)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.05.2019. - 24.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
projekt Coding4Girls ; programiranje ; učenje uz pomoć igara ; pedagoški pristup design-thinking
(project Coding4Girls ; programming ; game-based learning ; design-thinking)
Sažetak
Coding4Girls je projekt sufinanciran Erasmus+ programom u okviru Ključne aktivnosti 2, Strateška partnerstva za područje općeg obrazovanja. Koordinator projekta je Sveučilište u Ljubljani (Slovenija), a partneri su iz Portugala, Grčke, Turske, Italije, Bugarske i Hrvatske koju predstavlja Odjel za informatiku Sveučilišta u Rijeci. Krajnji cilj projekta je poticanje žena na uključivanje u obrazovanje za računalne znanosti. To je jedno od područja u kojem tradicionalno prevladavaju muškarci pa će se primjenom odgovarajućih metodoloških pristupa učenju nastojati prevladati postojeća neravnopravnost i učiniti računalne znanosti atraktivnim za sve. Coding4Girls za ciljnu skupinu ima učenike starijih razreda osnovne i mlađih razreda srednje škole (uzrast od 10 do 15 godina) jer je uočeno da upravo tada mnoge učenice gube interes za STEM i računalne znanosti. Glavni rezultat projekta bit će metodološki okvir za učenje prikladan za razvoj vještina programiranja, posebice kod djevojaka, temeljen na pedagoškom pristupu design-thinking i učenju uz pomoć obrazovnih igara. U radu se predstavlja projekt Coding4Girls te se opisuje njegov kontekst i razlozi za pokretanje, intelektualni rezultati koji će nastati u okviru projekta, najvažnije aktivnosti projekta te njegov očekivani učinak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka
Profili:
Martina Holenko Dlab
(autor)
Nataša Hoić-Božić
(autor)
Marina Ivašić Kos
(autor)
Ivona Franković
(autor)