Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1002508

Razredno-nastavno ozračje, podrška okoline i socijalne kompetencije učenika


Vidić, Tomislava
Razredno-nastavno ozračje, podrška okoline i socijalne kompetencije učenika // Didaktički izazovi III/ Didactic Challenges III- knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 150-151 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1002508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razredno-nastavno ozračje, podrška okoline i socijalne kompetencije učenika
(Classroom environment, social support, and students' social competence)

Autori
Vidić, Tomislava

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Didaktički izazovi III/ Didactic Challenges III- knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 150-151

ISBN
978-953-6965-82-3

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
razredno-nastavno ozračje, podrška okoline, socijalne kompetencije, osnovna škola
(classroom environment, social support, social competence, students, elementary school)

Sažetak
Kao društvena bića, ljudi imaju urođenu potrebu za stvaranjem veza s drugima. Ukoliko takve veze izostanu, javlja se niz neugodnih emocija i usamljenost. Socijalne kompetencije predstavljaju stupanj u kojem djeca i mladi ustraju u prosocijalnim ponašanjima koja im omogućavaju uspješno stvaranje i održavanje pozitivnih socijalnih interakcija s drugima. Socijalne kompetencije potrebne su, između ostalog, i za uspješnu prilagodbu u školi. Rezultati istraživanja pokazuju da djeca koja imanju manjak socijalnih kompetencija postižu slabiji uspjeh u školi ; vjerojatnije je da će biti odbijana od strane vršnjaka, dobivati manje pozitivnih povratnih informacija od učitelja što rezultira kasnijim problemima u ponašanju. Socijalne kompetencije rezultat su utjecaja brojnih faktora. Direktan utjecaj na razvoj socijalnih kompetencija kod djece imaju roditelji, vršnjaci, učitelji, bliski prijatelji, a indirektan utjecaj imaju okruženja u kojima dijete boravi, poput škole, susjedstva i dr. U istraživanju je sudjelovalo 413 učenika od trećeg do osmog razreda osnovne škole u Zagrebu. Cilj ovog straživanja je ispitati kako učenici osnovne škole opažaju razredno-nastavno okruženje, socijalnu podršku (podrša roditelja, učitelja, vršnjaka i bliskog prijatelja) i vlastite socijalne kompetencije. Istraživanjem će se ispitati povezanost između učeničkih percepcija razredno-nastavnog ozračja, primljene socijalne podrške i socijalnih kompetencija. Isto tako, istraživanjem će se ispitati u kojoj mjeri razredno-nastavno ozračje i podrška okoline doprinose objašnjenju socijalnih kompetencija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tomislava Vidić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Vidić, Tomislava
Razredno-nastavno ozračje, podrška okoline i socijalne kompetencije učenika // Didaktički izazovi III/ Didactic Challenges III- knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 150-151 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Vidić, T. (2019) Razredno-nastavno ozračje, podrška okoline i socijalne kompetencije učenika. U: Peko, A., Dubovicki, S., Varga, R. & Huljev, A. (ur.)Didaktički izazovi III/ Didactic Challenges III- knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Tomislava}, year = {2019}, pages = {150-151}, keywords = {razredno-nastavno ozra\v{c}je, podr\v{s}ka okoline, socijalne kompetencije, osnovna \v{s}kola}, isbn = {978-953-6965-82-3}, title = {Razredno-nastavno ozra\v{c}je, podr\v{s}ka okoline i socijalne kompetencije u\v{c}enika}, keyword = {razredno-nastavno ozra\v{c}je, podr\v{s}ka okoline, socijalne kompetencije, osnovna \v{s}kola}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Tomislava}, year = {2019}, pages = {150-151}, keywords = {classroom environment, social support, social competence, students, elementary school}, isbn = {978-953-6965-82-3}, title = {Classroom environment, social support, and students' social competence}, keyword = {classroom environment, social support, social competence, students, elementary school}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font