Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1002035

Istraživačka analiza i model logističke regresije aktivnosti u LMS sustavu


Matetić, Maja; Čanić, Josip; Brkić Bakarić, Marija
Istraživačka analiza i model logističke regresije aktivnosti u LMS sustavu // 42nd International Convention MIPRO 2019, Computers in Education / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2019. str. 599-604 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1002035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživačka analiza i model logističke regresije aktivnosti u LMS sustavu
(Exploratory Data Analysis and Logistic Regression Model of LMS System Activity)

Autori
Matetić, Maja ; Čanić, Josip ; Brkić Bakarić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
42nd International Convention MIPRO 2019, Computers in Education / Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2019, 599-604

Skup
42nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2019) ; Computer in Education (CE 2019)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.05.2019. - 24.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
dubinska analiza podataka ; logistička regresija ; Moodle ; istraživačka analiza podataka
(Data Mining ; Logistic Regression ; Moodle ; Exploratory Data Analysis)

Sažetak
Vrijedan resurs koji se generira u okviru sustava za e-učenje su podaci koji se bilježe i iz kojih analizom možemo otkriti zanimljivo i novo ekspertno znanje o ponašanju i aktivnosti studenata pri korištenju samog sustava u procesu učenja. Primjerice, otkrivanje atipičnih ponašanja i karakterističnih tipova modela ponašanja studenata je temelj za slanje poruka studentima da bi na vrijeme dobili korisnu informaciju o svojem napretku i uspjehu u učenju. Naime, nisu samo bodovi iz raznih provjera i zadaća na kojima se direktno temelji ocjena bitni za konačni uspjeh. Podaci sustava za e-učenje sadrže znanje o aktivnostima kao što je primjerice gledanje video lekcija, odgovaranje na pitanja u samoprovjerama i druge aktivnosti temeljene na suvremenim edukativnim smjernicama koje se ne boduju. Te su aktivnosti izvrsni pokazatelji na temelju kojih se u svakom trenutku može predvidjeti u značajnoj mjeri i konačan uspjeh studenta. U radu se bavimo otkrivanjem znanja o takvim aktivnostima podatkovnom analizom izvedenom istraživačkom analizom podataka i logističkom regresijom u okviru e-kolegija Programiranje 2 Odjela za informatiku Sveučilišta u Rijeci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Matetić (autor)

Avatar Url Marija Brkić Bakarić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

docs.mipro-proceedings.com

Citiraj ovu publikaciju:

Matetić, Maja; Čanić, Josip; Brkić Bakarić, Marija
Istraživačka analiza i model logističke regresije aktivnosti u LMS sustavu // 42nd International Convention MIPRO 2019, Computers in Education / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2019. str. 599-604 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Matetić, M., Čanić, J. & Brkić Bakarić, M. (2019) Istraživačka analiza i model logističke regresije aktivnosti u LMS sustavu. U: Skala, K. (ur.)42nd International Convention MIPRO 2019, Computers in Education.
@article{article, author = {Mateti\'{c}, Maja and \v{C}ani\'{c}, Josip and Brki\'{c} Bakari\'{c}, Marija}, editor = {Skala, K.}, year = {2019}, pages = {599-604}, keywords = {dubinska analiza podataka, logisti\v{c}ka regresija, Moodle, istra\v{z}iva\v{c}ka analiza podataka}, title = {Istra\v{z}iva\v{c}ka analiza i model logisti\v{c}ke regresije aktivnosti u LMS sustavu}, keyword = {dubinska analiza podataka, logisti\v{c}ka regresija, Moodle, istra\v{z}iva\v{c}ka analiza podataka}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mateti\'{c}, Maja and \v{C}ani\'{c}, Josip and Brki\'{c} Bakari\'{c}, Marija}, editor = {Skala, K.}, year = {2019}, pages = {599-604}, keywords = {Data Mining, Logistic Regression, Moodle, Exploratory Data Analysis}, title = {Exploratory Data Analysis and Logistic Regression Model of LMS System Activity}, keyword = {Data Mining, Logistic Regression, Moodle, Exploratory Data Analysis}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font