Pregled bibliografske jedinice broj: 1001643
Smisao (RPG) sustava igara virtualnih uloga
Smisao (RPG) sustava igara virtualnih uloga. Koprivnica: Medijsko Sveučilište Koprivnica, 2013 (Sveučilišni udžbenik)
CROSBI ID: 1001643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smisao (RPG) sustava igara virtualnih uloga
(The Sense of (RPG) Role Playing Games Systems)
Autori
Afrić, Winton ; Šimović, Vladimir ; Milković, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, sveučilišni udžbenik, znanstvena
Izdavač
Medijsko Sveučilište Koprivnica
Grad
Koprivnica
Godina
2013
Stranica
190 stranica hrvatskog i 192 stranice engleskog teksta
ISBN
978-953-7986-00-1
Ključne riječi
Virtualna realnost RPG-a, Definicije RPG, Komunikacija unutar RPG-a, Konstitutivni elementi virtualne realnosti RPG-a, Konstrukcija virtualne realnosti RPG-a, Edukacija u RPG-u kao u ekspertnom sustavu, Kako RPG mijenja način na koji ljudi vide svijet
(Virtual RPG Reality, RPG Definitions, RPG Communication, Constituent Elements of Virtual Reality of the RPG, Building Virtual RPG Reality, RPG Education as an Expert System, How RPG Changes the Way People View the World)
Sažetak
Sveučilišni udžbenik namijenjen je analitičarima sustava, onima koji izučavaju naraciju, i semiotiku, edukatorima, a kako je tiskan na hrvatskom i engleskom jeziku, mogu ga koristiti i studenti i edukatori i izvan Hrvatske. Sveučilišni udžbenik obrađuje materiju RPG sustava s pozicije mnogih znanstvenih rakursa. RPG sustav igranja uloga posve je nov alat u obrazovanju i nov oblik obrazovanja.Ono što je privlačno kod RPG-a je nesvakidašnji način sistematizacije svega što nas okružuje. Udžbenik ima vrijedan multidisciplinarni znanstveni doprinos tumačenju pojma RPG-a. U knjizi se RPG promatra sa socijalnog, psihološkog, komunikološkog, semiotičkog, antropološkog, kulturološkog, pedagoškog i mnogih drugih znanstvenih rakursa. RPG sustav igranja uloga je i nov oblik obrazovanja, zato što se danas sve više govori o potrebi uvođenja gamefikacije nastave. Autori kažu: „Uvjereni da treba graditi takove oblike obrazovanja koji prije svega potiču samoostvarenje, kreativnost, kooperativnost i kolaborativnost, razmotrili smo prirodu RPG-a kao potencijalnog obrazovnog oblika.“ (str.:159) Ovo govori o metodičkim razlozima vrijednog doprinosa novom obliku pedagogije.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Šimović, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoko učilište Algebra, Zagreb