Pregled bibliografske jedinice broj: 1001519
Business format franchising: innovation and creativity or replication and conformity?
Business format franchising: innovation and creativity or replication and conformity? // Franchising Research: An International Journal, 1 (1996), 2; 29-39 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1001519 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Business format franchising: innovation and creativity or replication and conformity?
Autori
Gandolfo, Alessandro ; Stanworth, John ; Price, Stuart ; Purdy David
Izvornik
Franchising Research: An International Journal (1359-852X) 1
(1996), 2;
29-39
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Franchising, innovation, distribution channelsl
Sažetak
Franchising as organizational form, continues to increase in importance in the provision of services, jobs and self-employment opportunities. However, as contextual environments become increasingly complex and dynamic, so innovation are needed in order to improve operating efficiencies, initiate or renew life-cycle stages, and realize a closer fit between organizations and the rigours of their markets. There are a number of correlates of innovation in franchising, including external conditions, organizational culture and climate and franchisee characteristics. Offer an exploratory overview of these factors and argues that franchisee autonomy can play a pivotal role in influencing innovative behaviour.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
Napomena
Franšiza kao organizacijski oblik nastavlja povećavati važnost pružanja usluga, radnih mjesta i mogućnosti samozapošljavanja. Međutim, kako kontekstualna okruženja postaju sve složenija i dinamičnija, tako su potrebne inovacije kako bi se poboljšala operativna učinkovitost, pokrenule ili obnovile faze životnog ciklusa, te ostvarilo bliže usklađenost između organizacija i rigoroznosti njihovih tržišta. Postoji niz korelacija inovacija u franšiznom poslovanju, uključujući vanjske uvjete, organizacijsku kulturu i obilježja klime i franšize. Ponudite istraživački pregled tih čimbenika i tvrdite da autonomija franšize može imati ključnu ulogu u utjecaju na inovativno ponašanje.
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Google Scholar