Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Maja Zorić

45361

Maja

Zorić

nije evidentirano
Naziv Akcije
Nikičić, Igor ; Zorić, Maja ; Varga, Rahaela Headteacher's creativity as the response to professional challenges // CALT 2023 - Book of Abstracts / Svalina, Vesna (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2023. str. 83-83
Zorić, Maja ; Nikičić, Igor ; Varga, Rahaela Promoting creativity in crafting professions within school curriculum // CALT 2023 - Book of Abstracts / Svalina, Vesna (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2023. str. 128-128
Dani doktoranada 2023. - knjiga sažetaka / Varga, Rahaela; Brust Nemet, Maja; Zorić, Maja (ur.) Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2023
Zorić, Maja ; Nikičić, Igor ; Varga, Rahaela U dobrom društvu: prikaz strukovnih udruženja školskih ravnatelja u Republici Hrvatskoj. 2023
Zorić, Maja; Nikičić, Igor Zastupljenost kurikulumskih aktivnosti jezičnog područja u funkciji poticanja kreativnosti u školskim kurikulumima // XI. međunarodni znanstveni skup DIJETE I JEZIK DANAS Jezik udžbenika – udžbenici jezika (knjižica sažetaka). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2023. str. 49-49
Zorić, Maja Društvene vrijednosti u skrivenom kurikulumu // Festival znanosti 2023 Zadar, Hrvatska, 24.04.2023-29.04.2023
Varga, Rahaela; Zorić, Maja Multi-perspective Analysis of the School Leader Role in (De)construction of Hidden Curriculum // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 25 (2023), 2; 673-700
Dubovicki, Snježana ; Zorić, Maja Interconnection of family circumstances and the selection of secondary education // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 71 (2022), 2; 4-13. doi: https://doi.org/10.38003/sv.71.2.1
nije evidentirano
nije evidentirano