Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Boris Marjanović

39374

Boris

Marjanović

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
WildBioAdapt - divlje biljne vrste u funkciji prilagodbe poljoprivrede i turizma klimatskim promjenama voditelj na ustanovi
Naziv Akcije
Marjanović, Boris Does marketing create needs? A question with a simple but unsatisfactory answer // 42nd International Conference on Organizational Science Development: Interdisciplinarity Counts / Šprajc, Polona ; Maletič, Damjan ; Petrović, Nataša et al. (ur.). Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, 2023. str. 649-659 doi: 10.18690/um.fov.3.2023.49
Marjanović, Boris ; Bošnjak, Stefan Efikasnost širenja informacija kombinacijom društvenih mreža i informativnih mrežnih stranica // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 13 (2022), 2; 47-51
Marjanović, Boris ; Stanimirović, Bojan POTREBE I PONAŠANJE POTROŠAČA – PRIMJER COCA-COLE // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 16 (2022), 1-2; 49-57. doi: 10.51650 /ezrvs.16.1-2.4
Marjanović, Boris ; Košara, David Marketinška komunikacija u visokom obrazovanju – razrada na primjeru tržišnog segmenta // Zbornik Istarskog veleučilišta = Rivista dell'Università Istriana di scienze applicate, 1 (2022), 1; 63-72
Marjanović, Boris ; Učeta, Marino SEGMENTACIJA TRŽIŠTA VISOKOG OBRAZOVANJA // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 15 (2021), 1-2; 151-169
Marjanović, Boris ; Učeta, Marino Marketinška komunikacija na tržištu visokoga obrazovanja u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 1; 83-97
Marjanović, Boris Preferencije odabira inozemnoga studijskoga programa u visokom obrazovanju prema spolu kod istarskih maturanata // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 2; 1-9
Marjanović, Boris ; Pervan, Robert POSTUPAK I ZNAČAJ SEGMENTACIJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU TRŽIŠTA NEKRETNINA // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (2020), 1-2; 35-43
Marjanović, Boris ; Halt, Igor Oblikovanje marketinškoga miksa na primjeru segmentacije tržišta autoškole // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11 (2020), 1; 37-41
Marjanović, Boris Segmentacija prema koristima međunarodnog tržišta visokog obrazovanja // Računovodstvo i menadžment – RiM20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija / Jurić, Đurđica (ur.). Zagreb: "Hrvatski računovođa" neovisna udruga računovođa poreznih savjetnika i financijskih djelatnika, 2019. str. 99-114
nije evidentirano
nije evidentirano