Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Šebek, Vanja; Sarajlić, Halida; Jurković, Nika
Towards Sustainable Consumption: Attitudes, Barriers, and Practices // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual”. Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 374-392
Krištof, Tomislav; Melkić, Elma; Sarajlić, Halida
IS DIGITAL MEDIA ADDICTION LINKED TO RETAIL THERAPY? – A DEEPER INSIGHT // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual”. Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 417-444
Mandić, Miroslav ; Sarajlić, Halida
Istraživanje kriterija pri odabiru pokretne komunikacijske mreže // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 15 (2017), 2; 45-68. doi: 10.22598/zefzg.2017.2.45
Sarajlić, Halida
Marketinške kampanje u politici – iskustva Velike Britanije // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (2007), 2; 241-255