Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Marina Panić

37169

Marina

Panić

Naziv Uloga Akcije
Modeli odgovora na odgojno-obrazovne potrebe djece izložene riziku socijalne isključenosti u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja suradnik
Naziv Akcije
Panić, Marina; Romstein, Ksenija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje: (ne)iskorišteni resurs podrške djeci s teškoćama u razvoju // Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju : Inkluzivne politike i prakse : 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju, Osijek 2. i 3. prosinca 2021. :. Osijek; Vinkovci: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2024. str. 336-348 doi: https://doi.org/10.59014/QRBV1737
Bouillet, Dejana ; Panić, Marina Support to Children at Risk of Social Exclusion as a Component of Inclusive Education in Croatian Early Childhood Education and Care Institutions // Proceedings of ATEE Annual Conference: TO BE OR NOT TO BE A GREAT EDUCATOR 2022 / Linda Daniela (ur.). Latvia: University of Latvia Press, 2023. str. 764-782 doi: 10.22364/atee.2022.52
Panić, Marina ; Romstein, Ksenija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje: (ne)iskorišteni resurs podrške djeci s teškoćama u razvoju // Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Sabljar, Mirna ; Ileš, Tatjana ; Keža, Dunja (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 128-129
Panić, Marina ; Bouillet, Dejana POJAVNOST PROBLEMA U PONAŠANJU DJECE U USTANOVAMA RANOG I PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 57 (2021), 2; 73-91. doi: 10.31299/hrri.57.2.5
Panić, Marina Prva iskustva roditelja djece rane dobi s institucionalnim ranim i predškolskim odgojem i obrazovanjem // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3 - 4; 347-368
nije evidentirano
nije evidentirano