Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Anamarija Štulina

42598

Anamarija

Štulina

nije evidentirano
Naziv Akcije
Štulina, Anamarija ; Oštarić, Marina Peer-feedback comments in an online workshop as tools of learner-centred activities for improving essay writing in an EAP course - a case study // Standardni i nestandardni idiomi ; Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku / Mikić Čolić, Ana ; Glušac, Maja (ur.). Zagreb: Hrvatsko društva za primijenjenu lingvistiku, 2023. str. 283-299
Štulina, Anamarija ; Oštarić, Marina Peer-feedback comments in an online workshop as tools of learner-centred activities for improving essay writing in an EAP course - a case study // 36. međunarodni znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku: Standardni i nestandardni idiomi Osijek, Hrvatska, 09.06.2022-11.06.2022
Štulina, Anamarija ; Perinčić Tičić, Nataša Peer feedback in writing: Mission impossible or is it? // 30th Annual international HUPE Conference Poreč, Hrvatska, 11.11.2022-13.11.2022
Birtić Vučić, Marijana ; Štulina, Anamarija CHALLENGES IN SYLLABUS DESIGN FOR ESP COURSES I / II (FOR STUDENTS OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES AT THE UNIVERSITY OF ZADAR) // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (2020), 1-2; 197-205
Štulina, Anamarija PEER FEEDBACK AND SELF-FEEDBACK IN ESSAY WRITING INSTRUCTION: A CASE STUDY IN AN UNDERGRADUATE EAP COURSE IN CROATIA // Scripta manent (Ljubljana), 15 (2020), 1; 30-45
Štulina, Anamarija ; Birtić Vučić, Marijana ; Oštarić, Marina Introducing blended learning / teaching approach to three courses of English for specific purposes – a case study // Od teorije do prakse u jeziku struke (Zbornik radova) / Omrčen, Darija ; Karkić, Ana-Marija (ur.). 2018. str. 299-311
Radoje Laušević, Anamarija Štulina, Marijana Birtić Vučić, Mirjana Bartula From Knowledge to Comptenecies. Designing an e- Learning Course. Beograd: Fakultet za primenjenu ekologiju Univerziteta u Beogradu, 2017
Štulina, Anamarija ; Oštarić, Marina ; Birtić Vučić, Marijana Introducing blended learning / teaching approach to three courses of English for specific purposes - a case study // Međunarodna konferencija "Od teorije do prakse u jeziku struke" Zagreb, Hrvatska, 17.02.2017-18.02.2017
Birtić Vučić, Marijana ; Štulina, Anamarija Primjena metode vršnjačkog uređivanja u podučavanju pisanja // Didaktički putokazi, 68 (2014), 54-55
Birtić Vučić, Marijana ; Štulina, Anamarija ; Botunac, Sandra BENEFITS OF FEEDBACK ON CONTENT IN AN EAP COURSE // Linguistics, Culture and Identity in Foreign Language Education / Akbarov, Azamat (ur.). Sarajevo: Internacionalni Burč univerzitet, 2014. str. 1215-1222
nije evidentirano
nije evidentirano