Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Karla Bilandžić Tanasić

37484

Karla

Bilandžić Tanasić

Naziv Uloga Akcije
Neuromarketing: istraživačke perspektive i izazovi suradnik
Naziv Akcije
Leko Šimić, Mirna; Pap Vorkapić, Ana; Bilandžić Tanasić, Karla NONPROFIT ADVERTISING APPEALS – HOW DO THEY IMPACT GENERATION Z PROSOCIAL BEHAVIOR? EXPERIMENTAL SURVEY STUDY IN CROATIA // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual” / Leko Šimić, Mirna; pap Vorkapić, Ana; Tanasić Bilandžić, Karla (ur.). Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 143-160
Baković, Maja; Štimac, Helena; Bilandžić Tanasić, Karla ODNOS NEVERBALNE KOMUNIKACIJE I PREGOVARAČKIH STILOVA U POSLOVNOM OKRUŽENJU // Zbornik studentskih radova (Pula), 2 (2023), 2; 63-82
Štimac, Helena; Bilandžić Tanasić, Karla COMPETENCIES AND SKILLS: GAP BETWEEN HIGHER EDUCATION AND LABOUR MARKET // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 32 (2023), 2; 615-628. doi: 10.17818/EMIP/2023/2.15
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla Influencer marketing u turizmu // Suvremena trgovina (Zagreb), 47 (2022), 4; 50-52
Bilandžić, Karla ; Štimac, Helena Fake news: vjerujemo ili ne vjerujemo, ali rijetko provjerimo // Suvremena trgovina (Zagreb), 47 (2022), 2; 44-46
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Kelić, Ivan Who really shapes Generation Z? // Proceedings of FEB Zagreb ... International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.). 2022. str. 1077-1088
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 6; 19-21
Štimac, Helena ; Kelić, Ivan ; Bilandžić, Karla How Web Shops Impact Consumer Behavior? // Tehnički glasnik, 15 (2021), 3; 350-356. doi: 10.31803/tg-20201217132524
Bilandžić, Karla ; Pap, Ana ; Ham, Marija POLITICAL BRANDS POSITIONING IN CROATIA WITHIN THE YOUTH SEGMENT // Proceedings of FEB Zagreb ... International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, I. ; Jaković, B. ; Hodak Ferjanić, D. (ur.). 2021. str. 1057-1072
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija STAVOVI I PONAŠANJE POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU – ANALIZA LOJALNOSTI WEB SHOPU // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 302-325
nije evidentirano
nije evidentirano