avatar

Karla Bilandžić Tanasić

Ekonomski fakultet, Osijek


CROSBI Profil CROSBI Profil: 39479

Za prikaz radova s mogućnošću filtriranja te izvoza podataka kliknite OVDJE

Nema dodanih područja i polja znanosti.

Društvene znanosti

Ekonomija (5.01)

Neuromarketing, Politički marketing, Oglašavanje, Ponašanje potrošača, Marketing
Nema dodanih institucija.

(2021. - .) Ekonomski fakultet, Osijek

Nema dodanih izobrazbi.

Sveučilište ili veleučilište

Ekonomski fakultet u Osijeku

2017. - 2019.

Hrvatska

mag. oec.

Ekonomski fakultet u Osijeku

2014. - 2017.

Hrvatska

univ. bacc. oec.

Nema dodanih nagrada i priznanja. Nema dodanih nagrada i priznanja.
Nema dodanih aktivnosti. Nema dodanih aktivnosti.

Svi radovi

  • 1.
    Štimac, Helena; Bilandžić, Karla; Kelić, Ivan
    Who really shapes Generation Z? // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.).
    Zagreb: Faculty of Economics & Business University of Zagreb, 2022. str. 1077-1088 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 2.
    Bilandžić, Karla; Štimac, Helena
    Fake news: vjerujemo ili ne vjerujemo, ali rijetko provjerimo // Suvremena trgovina (Zagreb), 47 (2022), 2; 44-46 (domaća recenzija, članak, stručni)
  • 3.
    Štimac, Helena; Bilandžić, Karla
    Influencer marketing u turizmu // Suvremena trgovina (Zagreb), 47 (2022), 4; 50-52 (domaća recenzija, članak, stručni)
  • 4.
    Bilandžić, Karla; Pap, Ana; Ham, Marija
    POLITICAL BRANDS POSITIONING IN CROATIA WITHIN THE YOUTH SEGMENT // Proceedings of FEB Zagreb 12th International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, I. ; Jaković, B. ; Hodak Ferjanić, D. (ur.).
    Zagreb, 2021. str. 1057-1072 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 5.
    Štimac, Helena; Kelić, Ivan; Bilandžić, Karla
    How Web Shops Impact Consumer Behavior? // Tehnički glasnik - Technical journal, 15 (2021), 3; 350-356 doi:10.31803/tg-20201217132524 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
  • 6.
    Štimac, Helena; Bilandžić, Karla; Ham, Marija
    STAVOVI I PONAŠANJE POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU – ANALIZA LOJALNOSTI WEB SHOPU // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
    Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. str. 302-325 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 7.
    Štimac, Helena; Bilandžić, Karla; Ham, Marija
    Lojalnost e-kupaca - prije i za vrijeme Covid-19 krize // Suvremena trgovina, 46 (2021), 6; 19-21 (recenziran, članak, stručni)
  • 8.
    Adrić, Ivona; Bilandžić, Karla; Filipović, Iva; Koprivnjak, Tihana
    Shovel Bike Parts // Cases in Internationalisation of Small and Medium Sized Enterprises / Oberman Peterka, Sunčica ; Erceg, Aleksandar ; Perić, Julia ; Delić, Anamarija ; Lehmann, Tine ; Wohlgemuth, Veit (ur.).
    Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. str. 90-95
  • 9.
    Pap, Ana; Bilandžić, Karla; Ham, Marija
    Who are political opinion leaders? - Implications for political marketing // Proceedings of the IIER international conference / Suresh, P. (ur.).
    Kreta, Grčka: IRAJ, 2019. str. 1-6 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 10.
    Pap, Ana; Ham, Marija; Bilandžić, Karla
    Does social media usage influence youth's interest in politics? // International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science, 4 (2018), 5; 84-90 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
  • 11.
    Pap, Ana; Bilandžić, Karla; Ham, Marija
    Reducing Political Apathy Using Political Marketing – The Role of Media // Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference - Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management / Soliman, Khalid S. (ur.).
    Sevilla, Španjolska: IBIMA, 2018. str. 579-589 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 12.
    Pap, Ana; Ham, Marija; Bilandžić, Karla
    The influence of social media on online and offline political participation of youth // 25th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "XVII International Social Congress (ISC-2017)" / Maloletko, Alexander ; Tipuric, Darko ; Cingula, Marijan (ur.).
    Moskva: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia ; Russian State Social University, Moscow, Russian Federation ; University North, Koprivnica, Croatia ; Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland, 2017. str. 902-910 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  • 13.
    Ham, Marija; Pap, Ana; Bilandžić, Karla
    Percieved barriers for buying organic food products // Economic and Social Development (Book of Proceedings), 18th International Scientific Conference on Economic and Social Development –“Building Resilient Society” / Damir Mihanovic, Anica Hunjet, Zeljka Primorac (ur.).
    Zagreb: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia ; Faculty of Management University of Warsaw , Warsaw, Poland ; University North, Koprivnica, Croatia., 2016. str. 162-174 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)

Trenutno nema povezanih zapisa s profilom.

Trenutno nema povezanih zapisa s profilom.

Trenutno nema povezanih zapisa s profilom.

Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font