Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Marušić, Tajana
Upravljanje markama u okruženju društvenih medija / Turkalj, Željko ; Vranešević, Tihomir (mentor);
Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2021
Marušić, Tajana ; Vranešević, Tihomir ;
CHALLENGES OF NAVIGATING BRANDS THROUGH SOCIAL MEDIA – MARKETING MANAGERS POINT OF VIEW // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 413-430. doi: https://doi.org/10.32910/ep.72.3.4
Vranešević Tihomir ; Marušić Tajana ;
Challenges of Measuring Social media advertising, // Smart Innovation, Systems and Technologies, Marketing and Smart Technologies, Proceedings of ICMarkTech 2020. 2020. str. 455-466 doi: 10.1007/978-981-33-4183-8
Marušić, Tajana
Importance of marketing mix in successful positioning of products and services on the market // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 28 (2019), 1; 431-446
Petar, Saša ; Marušić, Tajana
Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke // Poslovna izvrsnost, XIII (2019), 2; 203-221
Vranešević Tihomir ; Marušić, Tajana ; Družić, Marko ;
Nation branding - perception and attitudes about Mongolia in Croatia // The 4th International Conference MANDAKH-2019. 2019. str. 60-74
Vranešević, Tihomir ; Perić Nenad ; Marušić, Tajana ;
Perception of Social Media as a Source of Relevant Information // Zagreb international review of economics & business, 22 (2019), 1; 133-144. doi: 10.2478/zireb-2019-0016
Turkalj, Željko ; Vraneševi Tihomir ; Marušić, Tajana ;
Modern branding: How brands adapted to digital marketing and social media // 15th Interdisciplinary Management Research. Proceedings. 2019. str. 665-679
Petar, Saša ; Marušić, Tajana ; Klopotan, Igor
Utjecaj kvalitete proizvoda ili usluge na odabir marke I lojalnost potrošača // Zbornik radova 19. međunarodnog simpozija o kvaliteti „Kvaliteta kao razvojni koncept“, Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, Plitvička jezera, Hrvatska, 21.-23.03.2018. / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko ruštvo menadžera kvalitete, 2018. str. 491-502
Turkalj, Željko ; Vranešević, Tihomir ; Marušić, Tajana ;
Social media and it`s impact on classical marketing channels of communication // 14th Interdisciplinary Management Research. Proceedings.. 2018. str. 1225-1241