Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Tajana Marušić

37053

Tajana

Marušić

doc. dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Marušić, Tajana Upravljanje markama u okruženju društvenih medija / Turkalj, Željko ; Vranešević, Tihomir (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2021
Marušić, Tajana ; Vranešević, Tihomir ; CHALLENGES OF NAVIGATING BRANDS THROUGH SOCIAL MEDIA – MARKETING MANAGERS POINT OF VIEW // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 413-430. doi: https://doi.org/10.32910/ep.72.3.4
Vranešević Tihomir ; Marušić Tajana ; Challenges of Measuring Social media advertising, // Smart Innovation, Systems and Technologies, Marketing and Smart Technologies, Proceedings of ICMarkTech 2020. 2020. str. 455-466 doi: 10.1007/978-981-33-4183-8
Marušić, Tajana Importance of marketing mix in successful positioning of products and services on the market // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 28 (2019), 1; 431-446
Petar, Saša ; Marušić, Tajana Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke // Poslovna izvrsnost, XIII (2019), 2; 203-221
Vranešević Tihomir ; Marušić, Tajana ; Družić, Marko ; Nation branding - perception and attitudes about Mongolia in Croatia // The 4th International Conference MANDAKH-2019. 2019. str. 60-74
Vranešević, Tihomir ; Perić Nenad ; Marušić, Tajana ; Perception of Social Media as a Source of Relevant Information // Zagreb international review of economics & business, 22 (2019), 1; 133-144. doi: 10.2478/zireb-2019-0016
Turkalj, Željko ; Vraneševi Tihomir ; Marušić, Tajana ; Modern branding: How brands adapted to digital marketing and social media // 15th Interdisciplinary Management Research. Proceedings. 2019. str. 665-679
Petar, Saša ; Marušić, Tajana ; Klopotan, Igor Utjecaj kvalitete proizvoda ili usluge na odabir marke I lojalnost potrošača // Zbornik radova 19. međunarodnog simpozija o kvaliteti „Kvaliteta kao razvojni koncept“, Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, Plitvička jezera, Hrvatska, 21.-23.03.2018. / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko ruštvo menadžera kvalitete, 2018. str. 491-502
Turkalj, Željko ; Vranešević, Tihomir ; Marušić, Tajana ; Social media and it`s impact on classical marketing channels of communication // 14th Interdisciplinary Management Research. Proceedings.. 2018. str. 1225-1241
nije evidentirano
nije evidentirano