Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Matijašević, Miljen
Between language and content: realized and potential avenues of co-operation between teachers of English for legal purposes and content subject teachers // Language(s) and Law. Osijek: Pravni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2023. str. 127-139
Matijašević, Miljen
Jezik struke na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu // Folia linguistica et litteraria, XIII (2022), 42; 73-93. doi: 10.31902/fll.42.2022.6
Matijašević, Miljen ; Matijević, Filip
Legal translation with undergraduate students of law // Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke – Zbornik - 2021 / Kereković, Snježana ; Bošnjak Terzić, Brankica (ur.). Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2021. str. 177-189
Matijašević, Miljen
Rad s velikim grupama u online nastavi u Moodle-u // Upotreba digitalnih alata u nastavi
online ; Zagreb, Hrvatska, 19.02.2021-19.02.2021
Sočanac, Lelija ; Matijašević, Miljen ; Javornik- Čubrić, Marijana ; Husinec, Snježana ; Horvatić Bilić, Irena
English for the Legal Profession. 2nd revised ed.. Zagreb: Narodne novine, 2019
Matijašević, Miljen ; Bratković, Marko
Is There a Cure for Legal Remedy? On the terminology of appellate proceedings in civil justice // Od teorije do prakse u jeziku struke (Zbornik radova) / Omrčen, Daria ; Krakić, Ana-Marija (ur.). 2018. str. 184-195
Sočanac, Lelija ; Matijašević, Miljen ; Javornik Čubrić, Marijana ; Husinec, Snježana ; Horvatić Bilić, Irena
English for the Legal Profession. Zagreb: Narodne novine, 2017
Matijašević, Miljen
Decision making in legal translation // International Workshops for teachers, translators and interpreters of Legal English „SHARE & GAIN“
Supraśl, Poljska, 08.09.2016-09.09.2016
Matijašević, Miljen
Pravno prevođenje u svjetlu teorije skoposa // Hieronymus (Zagreb), (2014), 1; 105-122