Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Kulturni identiteti i brendiranje turističkih destinacija Istre i Hrvatskog primorja
vanjski suradnik
Naziv
Akcije
Dabo, Krešimir ; Gavrilović, Ivor ; Gluvačević, Dejan
The role of community management in the branding of the tourist destination Rijeka as the European Capital of Culture 2020 // PRESERVING, EVALUATING AND DEVELOPING THE MEDITERRANEAN / Jurčević, K. ; Kaliterna, Lipovčan, Lj. ; Medić, R. et al. (ur.). Zagreb: Institute of Social Sciences Ivo Pilar VERN' University Scientific Council for Anthropological Research, Croatian Academy of Sciences and Arts (HAZU), 2023. str. 317-326
Gluvačević, Dejan ; Jugo, Damir ; Milas, Zdeslav
Strategic approach to rural tourism development: Example of country tourist boards // Ruralni turizam: kvaliteta, održivost, uključivost Rural Tourism: Quality, sustainabilitry, inclusiveness / Tubić, Dejan ; Bakan, Rikard ; Pleša Puljić, Nikolina (ur.). Virovitica i Zagreb: Veleučilište u Virovitici i Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj ''Klub članova selo'', 2022. str. 559-569
Šola, Vujčić, Tena ; Gluvačević, Dejan ; Dabo, Krešimir
Wine Brand in the Function of Promotion and Development of Istria as a Tourist Destination // RURAL TOURISM: QUALITY, SUSTAINABILITY, INCLUSIVENESS / Tubić, D. ; Bakan, R. ; Pleša, Puljić, N. (ur.). Virovitica, 2022. str. 596-608
Gluvačević, Dejan ; Periša, Hrvoje
Stavovi lokalnog stanovništva o kulturno- povijesnoj baštini kao nositelju identiteta destinacije – primjer Općine Nuštar // Sociologija i prostor, 60 (2022), 1; 179-203. doi: 10.5673/sip.60.1.7
Vidaković, Ivona ; Dabo, Krešimir ; Gluvačević, Dejan
Employee satisfaction with internal communication in private companies during the first lockdown // Reboot: Should Organizations Rediscover Communication with Internal & External Stakeholders? / Verčič, Dejan ; Tkalac, Verčič, Ana ; Sriramesh Krishnamurthy (ur.). Ljubljana: University of Ljubljana, Faculty of Social Sciences, 2022. str. 245-272
The post-pandemic world: A bad picture or a good opportunity? / Gluvačević, Dejan (ur.)
Zagreb: Edward Bernays University College, 2021
Gluvačević Dejan ; Skoko, Božo
Film kao promotivni alat država // Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.). Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021. str. 613-624
Gluvačević, Dejan ; Grgas, Zvonimir
Procjena utjecaja pandemije bolesti COVID-19 na komunikaciju manifestacija u hrvatskom turizmu // Medijska istraživanja, 27 (2021), 2; 83-101. doi: 10.22572/mi.27.2.4
Skoko, Božo ; Gluvačević, Dejan
Creativity in public relations: the case from Croatia – how to make the history of the insurance company ‘’cool’’ // Creativity - A Force to Innovation / Pooja, Jain (ur.). London : Delhi: IntechOpen, 2021. str. 55-70 doi: 10.5772/intechopen.93689
Gluvačević, Dejan
Perception of the European Union in Croatia: Attitudes and Expectations // 9th interdisciplinary doctoral conference 2020 : conference book. Pečuh: Doctoral Student Association of the University of Pécs, 2020. str. 163-181