Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Dejan Gluvačević

37476

Dejan

Gluvačević

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Kulturni identiteti i brendiranje turističkih destinacija Istre i Hrvatskog primorja vanjski suradnik
Naziv Akcije
Dabo, Krešimir ; Gavrilović, Ivor ; Gluvačević, Dejan The role of community management in the branding of the tourist destination Rijeka as the European Capital of Culture 2020 // PRESERVING, EVALUATING AND DEVELOPING THE MEDITERRANEAN / Jurčević, K. ; Kaliterna, Lipovčan, Lj. ; Medić, R. et al. (ur.). Zagreb: Institute of Social Sciences Ivo Pilar VERN' University Scientific Council for Anthropological Research, Croatian Academy of Sciences and Arts (HAZU), 2023. str. 317-326
Gluvačević, Dejan ; Jugo, Damir ; Milas, Zdeslav Strategic approach to rural tourism development: Example of country tourist boards // Ruralni turizam: kvaliteta, održivost, uključivost Rural Tourism: Quality, sustainabilitry, inclusiveness / Tubić, Dejan ; Bakan, Rikard ; Pleša Puljić, Nikolina (ur.). Virovitica i Zagreb: Veleučilište u Virovitici i Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj ''Klub članova selo'', 2022. str. 559-569
Šola, Vujčić, Tena ; Gluvačević, Dejan ; Dabo, Krešimir Wine Brand in the Function of Promotion and Development of Istria as a Tourist Destination // RURAL TOURISM: QUALITY, SUSTAINABILITY, INCLUSIVENESS / Tubić, D. ; Bakan, R. ; Pleša, Puljić, N. (ur.). Virovitica, 2022. str. 596-608
Gluvačević, Dejan ; Periša, Hrvoje Stavovi lokalnog stanovništva o kulturno- povijesnoj baštini kao nositelju identiteta destinacije – primjer Općine Nuštar // Sociologija i prostor, 60 (2022), 1; 179-203. doi: 10.5673/sip.60.1.7
Vidaković, Ivona ; Dabo, Krešimir ; Gluvačević, Dejan Employee satisfaction with internal communication in private companies during the first lockdown // Reboot: Should Organizations Rediscover Communication with Internal & External Stakeholders? / Verčič, Dejan ; Tkalac, Verčič, Ana ; Sriramesh Krishnamurthy (ur.). Ljubljana: University of Ljubljana, Faculty of Social Sciences, 2022. str. 245-272
The post-pandemic world: A bad picture or a good opportunity? / Gluvačević, Dejan (ur.) Zagreb: Edward Bernays University College, 2021
Gluvačević Dejan ; Skoko, Božo Film kao promotivni alat država // Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.). Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021. str. 613-624
Gluvačević, Dejan ; Grgas, Zvonimir Procjena utjecaja pandemije bolesti COVID-19 na komunikaciju manifestacija u hrvatskom turizmu // Medijska istraživanja, 27 (2021), 2; 83-101. doi: 10.22572/mi.27.2.4
Skoko, Božo ; Gluvačević, Dejan Creativity in public relations: the case from Croatia – how to make the history of the insurance company ‘’cool’’ // Creativity - A Force to Innovation / Pooja, Jain (ur.). London : Delhi: IntechOpen, 2021. str. 55-70 doi: 10.5772/intechopen.93689
Gluvačević, Dejan Perception of the European Union in Croatia: Attitudes and Expectations // 9th interdisciplinary doctoral conference 2020 : conference book. Pečuh: Doctoral Student Association of the University of Pécs, 2020. str. 163-181
nije evidentirano
nije evidentirano