avatar

Tina Miholjančan

Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI Profil CROSBI Profil: 38413 OBAD OBAD: -570

Za prikaz radova s mogućnošću filtriranja te izvoza podataka kliknite OVDJE

Nema dodanih institucija.

(2004. - .) Filozofski fakultet, Zagreb

Nema dodanih izobrazbi. Nema dodanih izobrazbi.
Nema dodanih nagrada i priznanja. Nema dodanih nagrada i priznanja.
Nema dodanih aktivnosti. Nema dodanih aktivnosti.

Svi radovi

  • 1.
    Pleše, Dubravka; Miholjančan, Tina; Jelovčić, Ines
    Fears and anxieties of University students in learning English for professional purposes, 2019. (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad).
  • 2.
    Jelovčić, Ines; Pleše, Dubravka; Miholjančan, Tina
    Factors of successful language acquisition in students of the University of Zagreb - integrative and instrumental motivation // e-Proceedings of the tenth international language conference on the Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication between Cultures, 20-21 September 2018
    Celje, 2019. str. 155-173 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
  • 3.
    Miholjančan, Tina; Pleše, Dubravka; Plićanić Mesić, Azra
    Rethinking the roles of the LSP practitioner with regard to internationalization of higher education // Inter Alia 3 In Search of the Elusive ESP Methodology Proceedings of the 1st International Conference of the Slovene Association of LSP Teachers, Languages for Specific Purposes: Opportunities and Challenges of Teaching and Research
    Rimske Terme, Republika Slovenija, 2017. str. 29-36 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
  • 4.
    Miholjančan, Tina; Jelovčić, Ines
    Mind Mapping the Way to Effective Writing and Presentation Skills in ESP // Conference Proceedings of Languages for Specific Purposes in Higher Education. Current Trends, Approaches and Issues / Vránová, Martina ; Gálová, Dita ; Červenková, Dagmar (ur.).
    Brno: Vutium, 2017. str. 44-48 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
  • 5.
    Jelovčić, Ines; Miholjančan, Tina
    Teaching Academic Writing in ESP Courses: The Power of the Paragraph // Conference Proceedings of Languages for Specific Purposes in Higher Education. Current Trends, Approaches and Issues / Vránová, Martina ; Gálová, Dita ; Červenková, Dagmar (ur.).
    Brno: Vutium, 2017. str. 31-36 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
  • 6.
    Miholjančan, Tina; Pleše, Dubravka
    The role of teachers in teaching English for academic purposes – past and present // Zbornik radova s 30. Međunarodnog znanstvenog skupa Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
    Rijeka, 2017. str. 297-307 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
  • 7.
    Miholjančan, Tina; Pleše, Dubravka; Bagić, Gabriela
    THE USE OF TED TALKS IN ESP COURSES // Proceedings of the Ninth International Language Conference on the Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication Between Cultures / Mag. Nataša Gajšt, mag. Alenka Plos, mag. Polona Vičič (ur.).
    Maribor: Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, 2016. str. 168-175 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
  • 8.
    Pleše, Dubravka; Miholjančan, Tina
    Uloga nastavnika u poučavanju Engleskog jezika za akademske potrebe - nekad i danas // Knjižica sažetaka XXX. međunarodnog znanstvenog skupa Jezik kao predmet poučavanja i jezik kao predmet proučavanja, HDPL, Rijeka 2016.
    Rijeka, Republika Hrvatska, 2016. str. 297-307 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
  • 9.
    Miholjančan, Tina
    Using mind maps to enhance students' paraphrasing skills // Professional and Academic English: Journal of the IATEFL ESP SIG, 48 (2016), 34-38 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
  • 10.
    Kužić, Tina
    EAP writing: teaching strategies for effective paraphrasing // IAETFL 2015 Manchester Conference Selections / Pattison, Tania (ur.).
    Faversham: IATEFL, 2016. str. 34-35 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo)
  • 11.
    Miholjančan, Tina; Plićanić Mesić, Azra; Fabrio, Arijela
    Group work activities in LSP courses // Proceedings of the 9th International Language Conference on the Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication between Cultures / Gajšt, Nataša ; Plos, Alenka ; Vičič, Polona (ur.).
    Maribor: Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta, 2016. str. 176-180 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
  • 12.
    Kužić, Tina; Pleše, Dubravka
    Challenges of teaching an ESAP and EGAP course // Proceedings of the 7th International Conference on the Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication between Cultures / Nataša Gajšt, Alenka Plos, Polona Vičič (ur.).
    Maribor, 2014. str. 168-174 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
  • 13.
    Kužić, Tina; Plićanić Mesić, Azra; Fabrio, Arijela
    The Use of Podcasts in LSP Courses // / Proceedings of the 7th International Conference on the Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication between Cultures / Nataša Gajšt, Alenka Plos, Polona Vičič (ur.).
    Maribor, 2014. str. 174-180 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
  • 14.
    Kužić, Tina; Plićanić Mesić, Azra
    Poučavanje stranog jezika i računalo: vještina slušanja // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 39 (2010), 4; 295-306 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
  • 15.
    Plićanić Mesić; Kužić, Tina
    Hibridni jezik mladih turskoga podrijetla u Njemačkoj - Kanak Sprak // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 35 (2006), 3; 247-254 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)

Trenutno nema povezanih zapisa s profilom.

Trenutno nema povezanih zapisa s profilom.

Trenutno nema povezanih zapisa s profilom.

Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font