Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ivana Matić

41695

Ivana

Matić

Naziv Uloga Akcije
STEM Eco&Energetics vanjski suradnik
Naziv Akcije
Matić, Ivana Strah od čitanja na njemačkome kao stranome jeziku u izvornih govornika hrvatskoga jezika / Šamo, Renata (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2021
Matić, Ivana Angst beim Lesen im DaF-Unterricht: Ist sie eine Alltagssache oder lässt sie sich positiv beeinflussen?. 2021. str. ---
Matić, Ivana ; Stančić, Draženka Što smo naučili nastavi na daljinu? // Sociologija i prostor, 59 (2021), 413-435. doi: 10.5673/sip.59.3.4
Matić, Ivana ; Stančić Draženka Što smo naučili u/o nastavi na daljinu?. 2021. str. ---
Matić, Ivana ; Šamo, Renata Čitateljska anksioznost – prijetnja ili izazov?. 2021. str. 116-116
Matić, Ivana Razumijevanje čitanjem iz perspektive čitalačkih navika učenika. 2019. str. ---
Ivana Matić Strah od čitanja na njemačkome kao stranome jeziku // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 47 (2019), 4; 243-264
Matić, Ivana ; Pernjek, Jasminka Uporaba kohezivnih sredstava kao pokazatelj razine komunikacijske kompetencije hrvatskih učenika njemačkoga jezika // Jezik i njegovi učinci : zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2018. str. 255-265
Matić, Ivana ; Pernjek, Jasminka Uporaba kohezivnih sredstava kao pokazatelj razine komunikacijske kompetencije hrvatskih učenika njemačkoga jezika // Jezik i njegovi učinci : zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2018. str. 255-265
Matić, Ivana Kako mjeriti strah od čitanja na stranome jeziku?. 2017. str. 59-59
nije evidentirano
nije evidentirano