Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Model integrirane stručne prakse studenata budućih odgajatelja: društveno korisno učenje i pomoć poslodavcima u osiguravanju nedostatnog broja stručnog kadra u radu s djecom rane i predškolske dobi
suradnik
Slikovnica u dječjem vrtiću i osnovnoj školi
vanjski suradnik
Naziv
Akcije
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Katić, Vesna ; Pejnović, Helena
Kindergarten-primary school cooperation practice during transition // 12th International conference EDUVision 2022 – New contemporary challenges – opportunities for integrating innovative solutions into 21st century education / Orel, M. ; Brala-Murovčić, J. ; Miletić, J. (ur.). Ljubljana: EDUvision, 2022. str. 14-29
Verdonik, Maja; Katić, Vesna
Slikovnicom do kulture čitanja djece rane dobi // Međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Čitatelj i čitanje u digitalno doba
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2021-11.11.2021
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Katić, Vesna
Literacy-related school readiness through play in Croatia // International journal of early years education, 28 (2020), 3; 277-294. doi: 10.1080/09669760.2020.1803046
Skočić Mihić, Sanja ; Trošelj Blanuša, Danijela ; Katić, Vesna
The Influence of In-Service Preschool Teachers’ Education on their Perceived Competences for Counselling Parents // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 9 (2019), 1; 27-41. doi: 10.26529/cepsj.658
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Katić, Vesna
Kompetencije budućih odgajatelja iz područja prijelaza i prilagodbe: Analiza studijskih programa i implikacije za promjene // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih zbornik radova / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, Emira (ur.). Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 309-324