Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Matea Hanžek

41527

Matea

Hanžek

nije evidentirano
Naziv Akcije
Rakić, Tijana; Hanžek, Matea Promocija ruralnih turističkih destinacija: analiza službene web stranice za Hrvatsku kao turističku destinaciju // Zbornik radova: 2. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma: "Održivi i odgovorni razvoj ruralnog područja". Sisak: Vimal Akademija, 2022. str. 116-133
(University of Brighton) Rakić, Tijana ; Hanžek, Matea Promocija ruralnih turističkih destinacija: analiza službene web stranice za Hrvatsku kao turističku destinaciju // Zbornik radova 2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Održivi i odgovorni razvoj ruralnog područja“ / Jurakić, Marko ; Franc, Sanja ; Barišić, Petra et al. (ur.). Sisak: VIMAL AKADEMIJA, Put kroz selo 3c, Moslavačka Slatina, Popovača, www.vimal.hr, 2022. str. 116-134
Hanžek, Matea ; Sušić, Gordi Gastronomy Tourism and Destination Branding: The Study of Michelin-Starred Restaurants in Croatia // Modern Management Tools and Economy of Tourism Sector in Present Era / Bevanada, Vuk ; Štetić, snežana (ur.). Beograd : Ohrid: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Fakultet za Turizam i ugostitelstvo Ohrid, 2021. str. 221-227 doi: 10.31410/tmt.2020.211
Hanžek, Matea ; Biočina, Zdravka ; Martinović, Maja ; Pirić, Valentina Disruptive times and higher education in economics and management: importance of dual assessment // EMAN 2021 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times CONFERENCE PROCEEDINGS / Bevanda, Vuk ; Dias, Rui (ur.). Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2021. str. 215-222 doi: 10.31410/EMAN.2021.215
Hanžek, Matea ; Mihaljević, Lucija Exploring the factors influencing student study abroad destination choice:a case of Croatia // U potrazi za zajedničkim nazivnikom: komunikacija, turizam, nacioonalna kultura i brend / Peručić, Doris ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir (ur.). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2020. str. 93-105
Hanžek, Matea Student Study Abroad Destination Branding in the VUCA World:The Case of a Private Higher Education Institution in Croatia // International Tourism Conference Dubrovnik, 2019 Tourism in the VUCA World: Towards the Era of (Ir)Responsibility - Book of Proceedings / Marković Vukadin, Izidora ; Krešić, Damir - Zagreb : Institute for tourism, 2020. Zagreb: Institute for Tourism, 2020. str. 205-214
Hanžek, Matea ; Sušić, Gordi 4th International Thematic Monograph - Modern Management Tools and Economy of Tourism Sector in Present Era // 4th International Thematic Monograph - Modern Management Tools and Economy of Tourism Sector in Present Era / Bevanda, Vuk ; Štetić, Snežana (ur.). Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2019. str. 669-684
Hanžek, Matea ; Biočina, Zdravka ; Martinović, Maja ; Pirić, Valentina Dual Assessment in Higher Education: A Critical Analysis of Students Objectiveness // 7th Higher Education Institutions Conference / Aleksić-Maslać, Karmela ; Vranešić, Philip (ur.). 2019. str. 4-4
Hanžek, Matea ; Biočina, Zdravka ; Martinović, Maja ; Pirić, Valentina Dual Assessment in Higher Education: A Critical Analysis of Students Objectiveness // 7th Higher Education Institutions Conference / Aleksić-Maslać, Karmela ; Vranešić, Philip (ur.). 2019. str. 4-4
Hanžek, Matea Stupovi održivog razvoja destinacije - studija slučaja na primjeru Slovenije kao održive turističke destinacije // Turizam - Studije slučaja Hrvatske i regije / Maljak, Hrvoje (ur.). Zagreb: MATE, 2016. str. 97-109
nije evidentirano
nije evidentirano