Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Bruno Budimir

35874

Bruno

Budimir

Naziv Uloga Akcije
Uporaba informacijskih i komunikacijskih tehnologija u okviru marketinške teorije i prakse: Korisničke perspektive digitalne transformacije suradnik
Uspostava regionalnog centra kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva suradnik
Naziv Akcije
Biloš, Antun ; Budimir, Bruno ; Kraljević, Borna Attitudes and preferences toward the adoption of voice-controlled intelligent personal assistants: evidence from Croatia // Information research, 28 (2023), 2; 2-26. doi: 10.47989/508
Biloš, Antun; Budimir, Bruno; Rašić, Juraj Exploring Factors Affecting Generation Z members' adoption of Generative Artificial Intelligence: A quantitative study using the modified UTAUT2 model // 28th CROMAR Congress Marketing in multiverse: From real to virtual Pula - Pola, Hrvatska, 12.10.2023-13.10.2023
Biloš, Antun; Budimir, Bruno HOW MUCH DO WE TRUST IN AI? EXPLORING THE IMPACT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE ON USER TRUST LEVELS // 6. MEĐUNARODNA NAUČNA KONFERENCIJA O DIGITALNOJ EKONOMIJI DIEC 2023. Tuzla: Visoka škola za savremeno poslovanje, informacione tehnologije i tržišne komunikacije “Internacionalna poslovno - informaciona akademija” Tuzla, 2023. str. 23-41
Biloš, Antun ; Budimir, Bruno ; Hrustek, Ana The role of user-generated content in tourists’ travel planning behavior: evidence from Croatia // Revista turismo & desenvolvimento = Journal of tourism and development, 39 (2022), 463-474. doi: 10.34624/rtd.v39i0.27277
Biloš, Antun ; Budimir, Bruno ; Rašić, Juraj RURAL AREAS’ DIGITAL COMPETITIVENESS: A COMPARATIVE ANALYSIS // Interdisziplinäre Managementforschung / Erceg, Aleksandar ; Požega, Željko (ur.). 2022. str. 1052-1072
Biloš, Antun ; Budimir, Bruno ; Zrilić, Valentina INFLUENCE OF THE DIGITAL ENVIRONMENT ON DECORATIVE COSMETICS TRENDS // 27th Cromar Congress Let the Masks Fall - New Consumers in Business Research / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 21-43
Biloš, Antun ; Budimir, Bruno ; Jaška, Sanja Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj // CroDiM, 4 (2021), 1; 57-68
Budimir, Bruno ; Kulić, Katarina ; Pajcur, Marina Mobile marketing as a component in consumer's behavior // Interdisziplinäre Managementforschung / Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Erceg, Aleksandar et al. (ur.). 2021. str. 1167-1182
Crnković, Boris ; Rašić, Juraj ; Budimir, Bruno THE CONNECTION BETWEEN INVESTING IN EDUCATION AND ECONOMIC DEVELOPMENT // Interdisziplinäre Managementforschung / Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl Heinz ; Erceg, Aleksandar et al. (ur.). 2020. str. 1687-1704
Biloš, Antun ; Budimir, Bruno The Use of the Collaborative Economy in the EU: Senior Citizens Perspective // Aging Society: Rethinking and Redesigning Retirement / Barković Bojanić, Ivana ; Erceg, Aleksandar (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 55-78
nije evidentirano
nije evidentirano